Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under juli 2009

Av Annica - 31 juli 2009 18:34

No, I promes I won't.


What is that feeling I feel?

The one in my heart,

will it never go away?

It hurts...

Oh, it hurts so much.

Especilly when I'm sitting here

 all alone.

Especilly when I'm thinking

about You.

When I know that right know

You're laughing.

And I'm sitting here hurting...

Crying...

For You.

Becuze

I

Need You

I

Love You

     

      

Av Annica - 28 juli 2009 21:23

Var ganska tröt igår och inte på värdens bästa humör... Och idag? Nja sådär, visst var det kul när pappa och jag åkte och kollade på mopeder (vi hittade ingen) Och så. Men jag har ingen lust att skita ner mig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vi har haft en grävare här igår kväll och i morse. Det ser helt annorlunda ut!

   Jag behöver bara några dagar att ta reda på var jag "hör hemma". Jag vet att jag har skrivit att jag älskar Fjäl och det gör jag men det känns konstigt, på något viss. Som om jag skulle vara gäst här. Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt. Som om dom inte riktigt förstår mig, förstår hur jag tänker, förstår vad jag vill. Det är en känsla som är svår att sätta ord på. Men det känns alltid bättre när man har försökt.


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Elin kom inte med "TV kortet" till station när jag åkte förbi Ånge som hon skulle. Så vi har ingen TV här...


"Who Cares?"

Om någon vet svaret låt mig veta.

      "At lest I have a dream" - Annica

Av Annica - 25 juli 2009 20:56

Imorgon ska jag åka hem till Fjäl, efter en trevlig vistelse i Hudik. Vi somnade inte igår i båten. Alla (vi tre) var pigga. Vi gick upp kl 4. Men jag tror att vi somnade ganska fort efter det.

   Mysigt var det, inte så värst kallt men hårt.


Nu sitter dom vuxna (några stäktingar och vänner till Linns familj har kommit) och pratar gamla minnen.


Vi ska ut med båten och lägga nät.


      Kram Annica

Av Annica - 25 juli 2009 02:43

Nu ligger jag, Linn och Carl ute i båten och tänkte sova här till kl 5 imorgon (idag) vi lyssnar på musik och Carl låsas sova. Ja nu ska vi "sova" Kram Annica

Av Annica - 23 juli 2009 17:01

Idag är första dagen i hudik. Jag och Linn har cyklat tandem in till stan det tag drygt 30 minuter. Linn har inte hunnit fått sitt moppe-kort än för det skulle komma om en vecka. Jag har köpt en lila tröja, Linn köpte 2 tröjor. Vi åt lunch på Jambos Jätte goda mackor! Vi gick också på ett litet museum och tog en varsin kula glass, jag tog choklad kola och Linn rom russin.

Vi skyndade oss hem för vi trodde att det skulle börja regna men det har det inte. Än. Idag ska vi äta sallad. Vilket får mig och tänka på vad vi åt igår, Kornfärs och spageti. Vi använde en konstig krydda så först när vi smakade vart vi förvånande men det var as gott!


Vi har två ansiktsmasker som ligger och väntar på oss i min väska. Vi ska nog ha något att göra hela tiden. Och man kan ju alltid gå ut till Sappo och kanske ta en promenad med honom. (Sappo är Linns morfars hund) Han är ganska stor till storleken men han är 1år. Men det är en snäll hund. Om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt lite hund rädd.


      Kram Annica

Av Annica - 22 juli 2009 10:58

Ja det borde jag göra just nu! Men jag är faktist nästan klar, men som vanligt kommer man säker glömma något. Så jag får fundera så att förhoppningsvis det inte blir så...


SOL!!! Ja idag skiner solen :D Vad härlig, tror jag ska gå ut och läsa kanske sen om jag hinner, åker ju 16.55 idag/ikväll! Med Linn.


Har även fått veta igår att min tvärflöjt lärare Jenny har fått fast känst här som musiklärare. Jag hade tänkt sluta om hon inte kom tillbaka, tycker inte att det är sp kul längre. Men men jag överlever 1 år till sen har jag spelat hela tiden sedan 3klass eller nått. Det är ju hur länge som helst. Men det känns ganska bortkastat om jag bara ska sluta nu kanske jag kommer ihåg någonting av allt jag lärt mig men jag kommer förmodlingen inte ta upp flöjten så mycket i framtiden haha. Men ändå jag kan noter och det hjälper mig på tex musiken på skolan. Jag förstår inte mitt betyg där, det ända jag har gjort är att sutit av tiden andra lektionen kunde jag det jag skulle skela på trummorna och sen bara fördrev jag tiden vi har inte ens fått spela in låten fast alla kunde det! Fan vad sugit, dom andra som spelar piano, elgitarr och bas kanske inte kommer ihåg det som dom spela. Och vi hade inte ens teorin provet på noter! Det blir nog svårt för våran lärare att få med allt i 9:an!


Aja slut klagat och tänkt på skolan! NU ska jag och Linn ha skit kul!


      Kram Annica

Av Annica - 21 juli 2009 18:12

Idag åkte jag, Linn, hennes bror Carl och hennes pappa Olov till östersund för att Linn skulle göra det teoretiska provet till mopped körkort. Och hon klarade det! :D


Jag frågade även när det skulle vara några kurser för jag ska också ta koret. Och det fanns en näst nästa helg och som höll på i en vecka. Men såklart är det Waplanspelen då, och det är typ den bästa tävlingen! Så det går inte. Så jag får göra som Linn gjort att köra upp och sedan plugga själv och göra provet... Och jag måste ju ha en mopped också hur ska jag kunna bestäma mig och få pappa och tycka att det är bra. Ingen av oss är särskilt skickliga på det området men såklart pappa kan mer än mig!


Vi gick därifrån körskolan och jag skulle försöka komma på en bra resturang för jag känner stället lite bättre än Nyberg. Då kom jag på att jag hade varit och ätit på Tacobar när jag var och praoa på RIÖ friidrott. Och jag visste att det var rakt ner från Wargen men men jag jag tyckte att jag hittade rätt bra även om dom andra tyckte att det var långt, men det regnade! Och jag blev helt klart jätte mätt! Tog på fyllning 2gg!


Aja, nu ska jag ut och träna för jag ska följa med Linn till Hudik imorgon och det lär inte bli mycket träning då! xD Men jag klarar mig.


      Kram Annica

Av Annica - 20 juli 2009 17:59

Money money money, most be funny in a rich mans world!!!

 Please, give me some cash.


Nära jag överlever. Jag har bara för lite i månadspeng kan jag tycka. Ha så klart jag tycket det ha. Och det är väldigt mycket som kostar pengar just nu... damn it.


      - Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards