Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under maj 2008

Av Annica - 23 maj 2008 22:42

Hej, idag har jag och min orkester spelat 3 låtar och vi fick stå ute i kyllan och vänta i 3 timmar på att få spela, för skådespelarna fick ta om flera ställen på teatern.

Tänk vi hade kunnat stå inne och slippa frysa! Men i stället stog jag ute och mitt pekfinger vart helt vitt (för att jag frös).

Det gick ganska bra att spela men sista låtern internationalen och gick väldigt dåligt så nu måste jag öva så det inte går lika dåligt på förestälningarna.

Vi ska spela runt 7 låtar och dom flesta är inte så svåra så det ska nog gå vägen.

Av Annica - 20 maj 2008 19:27

Idag är det tisdag och jag är slut, jag har engelska och franska prov på torsdag så jag måste plugga. Är fortfarade förkyld och jag var till vårdcentralen idag och kollade mitt öra, jag har haft lock för det i typ 1vecka eller mer, men dom kunde inte hjälpa mig så jag ska dit igen nästa torsdag, jag är en sån person som älskar och vara ute och så men nu när jag är förkyld måste jag ta det lungt och får inte träna med det är ju bättre att ta det lungt nu än att vara sjuk hela sommarn.

Jag har varit på orkestern nu vi spela ångespels låtarna det ska nog endå bli ganska kul med ångespelet men jag hoppas att inte för mycket av skolan går bort så man kommer efter. Hejdå Annica

Av Annica - 18 maj 2008 18:47

Linn sov över hos mig inatt vi hade roligt,

Vi tittade på film, sjöng, och la ansiktsmask det var väldigt roligt och jag tog bilder på oss men dom vart inte så bra eftersom jag hade två gurkskivor för ögonen och då såg jag inte hur bilderna blev.

           

Orkar inte skriva mer jag skrev jätte mycket men allt försvann och jag vill inte skriva om det, du vet ju ändå vad som hände Linn och ingen annan behöver veta. Kram.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards