Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under mars 2009

Av Annica - 26 mars 2009 19:51

Imorgon är sista dagen på praon!!! Jag vill inte att det ska ta slut jag har haft en skit bra vecka menmen jag har så ont i musklerna, för i tisdags så var det 60x14 och några andra övningar. Men jag gillar det och jag kommer definitift att söka dit och hoppas så klart att komma in. Men vi får se, jag tror nog att det går bra. Eleverna är jätte trevliga och Hubbe (tränaren) är det å. Nu ska jag gå hem till mormor och morfar från Monica min moster.


Kram Annica

Av Annica - 24 mars 2009 14:12

Nu sitter jag inne på Hubbes kontor, Jag har just gjort klar en stor planch med tidnings ur klipp på elever som gått här! Dom är och var skit duktiga, och många har varit med på JSM och USM mm. Jag hoppas att det är jag en dag!

Men idag ska jag vara med och träna med dom. Jag undrar hur det kommer att gå!? Aja jag är ju 2 år ynger och ja inte lika tränad så då fattar man på en gång att det inte kommer gå såååå bra...


Igår var jag riktigt klantig!!!! Först gjömde handduken så jag kunde inte vara med och träna och sen pengarna så jag inte kunde ta bussen men jag fick skjus av Hubbe. Och allra klantigast jag glömde nyckeln till mormor och morfars lägenhet så jag fick stå där ute och vänta i... få se nu jag jag slutade 13.19 och mormor och morfar kom 17.18 Så jag fick vänta i 4 TIMMAR! Det känndes som en evighet!!!! Och igår var enda dagen dom inte skulle vara hemma!!! Men jag överlevde och idag har inget gått snett än i.af


Kram Annica

Av Annica - 20 mars 2009 23:18

Jag ska praoa på friidrotts gymnasiet i östersund! Och jag ska vara med att träna :s Jag har ingen aning hur det kommer att gå och dom är förmodligen hur mycket bättre än mig som helst, men aja det kommer nog bli kul!


Kram Annica

Av Annica - 8 mars 2009 11:17

Gud vad skönt att äntligen få sova i min säng! Jag har längtat efter den! xD

Av Annica - 7 mars 2009 07:10

Ja, just det. Jag älskar att åka snowboard! Och nu ligger jag här i björnrike i en sten hård säng. Men jag får står ut jag får ju åka snowboard :D Jag har åkt alla dagar sedan lördag, förutom igår (fredags) I torsdags åkte jag med Sandra i skalet det var inte så bra väder, molnigt och så. Men det gjorde inte så mycket för jag hade jätte bra sällskap.

Idag ska jag åka i Klövsjö, Storhogna. Sista dagen, sen får jag inte åka nå mer på länge. Men jag är ganska nöjd och väldigt tröt i benen! Jag åkte längd skidor igår och i onsdags, 7.5 båda gg. Det är lite lite men jag har ju mest tränat styrke träning på sistone, så mina uthållighets muskler är lite slöa!



Och en lift har varit trasig här i björnrike, så det varit en lång kö och jag orkar inte stå i 20min och vänta på att få tolka upp med skoter så jag har gått upp den är kanske 800m men med snowboard och täckjacka och backen är ju brant, så man har mjölksyra i benen när man är uppe!

Kram Annica

Av Annica - 1 mars 2009 09:55

Hej hej, nu sitter jag i Eka stugan i björnrike! Igår var jag och åkte i vemdalsskalet och idag ska jag och elin åka här! Och om jag inte skrivit det tidigare så åker jag snowboard men jag har bara åkt det i 2 år och 2 dagar året innan men jag fastnade på engång det är så himla kul! Jag kan åka i röda backar men jag blir lite feg när det blir brant xD just nu sitter jag och tittar på vasaloppet Hejdå kram Annica :)

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards