Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under oktober 2009

Av Annica - 28 oktober 2009 18:03

Ja! Det är sant jag ska till Stockholm :D

Helt otroligt! Mamma och pappa har bokat ett hotell rum till mig och Elin och ett till dom. Ska bli så kul synd bara att jag inte har så mycket pengar att shoppa för! Men något ska jag väl kunna köpa ;)


Har sovit hos Linn i natt, efter vi kollat på House Blev vi väldigt marabou sugna och cyklade ner till shell för att kolla om dom hade öppet, men så klart inte i lilla Ånge. Vi cyklade till Gluggen också men det var helt galet att tro att dom hade öppet. Så vi fick cykla hem... Eller jag satt på Linns pakethållare medans hon cykla och Carl hade Mariis cykel.


När vi kom hem ville Linn baka. Så det gjorde vi, chokladmuffins. As goda blev dom! Och jag somna när Linn var inne på internät och sov ett tag och vakna sen när hon la sig och jag blev pigg i 10 minuter kanske sedan sov jag som en stock igen, haha!


Och idag har vi ätit en mycket onyttig frukost och dansat runt lite och pratat och sen tittade vi på en film Sex and the city Den var skit bra men lång så när den var slut var det mörkt ute och klockan var 5!


        Kram Annica

:D
Av Annica - 26 oktober 2009 13:26

Jaho!!!! ;D


Jag är Glad! Det behöver inte betyda något men det kan. Det spelar kanske egentligen inte så stor roll men det är kul. Det är alltid kul. Och vi får se vad det leder till. Men det var inte våran sista dans.


        Annica

Av Annica - 25 oktober 2009 21:17

Jag och Linn var på dans igår, det var skit kul tycker jag. Men jag har lite ont i fötterna och ryggen. Fick dansa med många bra och det lät som om Linn också fick det. Jag dansade mest foxtrot, inte så mycket bugg. Är inte lika bra på det. Och jag dansa med en snubbe med världens längsta leende Glad


Nu ska jag vila/sova (inte riktigt än) Men är grymt trött det vart ju sent igår. Men det var en underbar kväll. Tack Linn Skrattande


        Kram Annica

Av Annica - 24 oktober 2009 17:27

Ikväll ska jag och Linn iväg på dans :D

Det kommer bli skit kul tror jag. Men vi har mycket att göra! Innan vi är klara att åka. Linn håller förfult på att öva foxtrot och färga håret och ducha samtidigt. haha. Men det kommer att gå jätte bra! Och det blir så roligt som man gör det. Om man inte bjuder upp så får man inte dansa. Jag tycker att det brukar vara få som bjuder upp...  Men då har jag bara dansat i östersund och nu är vi i hudik hoppas att killarna är lite mer framåt här. Ha en bra kväll det ska jag ha!


         Kram Annica

Av Annica - 23 oktober 2009 14:38

Skrattande Följer med Linn till hudik så nu måste jag packa för vi skulle åka ganska tidigt. Men jag måste ju ha på musik så jag gick in på datan och då går man in en snabbis på msn och så ser man att man har fått e-post och så är man fast.

Men nu så ska jag packa


          Kram Annica

Av Annica - 22 oktober 2009 21:40

Snart är det lov :D I helgen ska jag följa med Linn till hennes stuga och vi ska gå och äta på Jambos där vi praoa. För jag tror att vi ska in till stan och shoppa. Har inte kommit på något speciellt som jag ska köpa men man hittar säkert något brukar vara så när jag är med Linn.


Jag har varit på pump och kämpat, det var jobbigt men inte lika som förra gången. När jag knappt orkade göra alla biceps.


Snart börja inlåst igen, har tittat på Mammas killar också.


         Kram Annica

Av Annica - 21 oktober 2009 20:38

Sitter och pluggar till franska prov imorgon... Skit svårt, vi ska typ kunna allt!

30glosor

Massa realia

20 olika fransktalande länder

5 franska städet

5 kända franska personer

flagga, pengar,nationaldag medmera.

Pronomen (le,la,les och l')

Verb (prendre, farire, mettre och connaître)

Och 3 olika sätt att göra franska frågor

Länder och nationalitet och språk.

Och ā+le=au, ā+la=en, ā+l'=en, ā+les=aux

Och som om inte det vore nog så ska vi skriva en lång text, man får välja mellan 3 olika ämnen.

Och så ska vi har en hör övning...


Men nu ska jag åter gå till pluggandet... Hejdå... Annica...

Av Annica - 19 oktober 2009 19:27

Jag och Linn gick hem på lunchen och råkade koka över spagettin 10 minuter och fick jätte brottom och jag ställde fram spagettin utan att hälla bort vattnet och gav Linn två skedar och mig två gafflar mm. Som jag gjorde för att jag hade så brottom och Linn bara skratta (och jag typ låg på golvet av skratt) haha!

Men resten av dagen har varit seg och otroligt tråkig.


Nu väntar jag bara på att få gå och lägga mig, oj föresten nej, jag måste ju plugga, Franska prov på torsdag...

Ååå jag orkar inte. Menmen har man prov så har man. Så det är bara att sätta igång.


        Suck* Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards