Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Annica - 9 juli 2009 15:20

Jag mår betydligt bättre nu :D


Men jag kommer att få ta det lungt på dunder! Som är i morgon kväll och över morgon! KUL!


Jag har tittat på när det ska vara några tävlingar som jag eventuelt kanske ska vara med på... Jag känner inte för att tävla :(

Jag blir alltid på nervös och får ont i magen men det känns ju bra efteråt! Specielt om det gått bra!

Det är:

Waplan den 8-9/7

Fortum den 11/7

så där måste jag nog välja och då tar jag Waplan

Moraspelan den 6/8


Jag kommer ju alltid igån så sent för jag är pollen allergiker och blir ofta sjuk under den första perioden! Så jag har inte tävlat något igår än och föra året blev det ju också bara 2 tävlingar! :/


Jag hoppas i.af att det kommer att gå bra! Jag måste ju ha lite resultat om jag ska kunna komma in på RIÖ Friidrottsgymnasium i Östersund! Hoppas det går bra!


      - Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards