Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under augusti 2008

Av Annica - 24 augusti 2008 12:55

Det var länge sedan jag skrivit här men har tänkt skriva och nu blir det av.

Har gjort klart boken om mig och är ganska nöjd faktiskt.

Igår var jag hos My, det är Elins kompis. Emelie, Jonatan, Uno, Igor, Elin och jag var där. Alla Elin kompisar men jag känner dom. Mamma och pappa skulle på gorment så om jag inte följt med skulle jag fått vara hemma och tråka. Jag var lite "blyg" eller vad man ska säga först. Ví kollade på Brous den allsmäktige som man sett ett antal gånger. Elin hade as ont i huvudet så hon låg och typ sov i soffan.Sen gick vi ut ett litet tag och fundera på vad vi skulle göra. Igor klättra upp för en lyktstolpe, helt sjukt.

Vi började frysa så vi gick in och sen frågade någon kommer inte ihåg vem, om vi kunde spela spel. "Absolut överens eller som hund och katt" hette spelet. Jonatan hade gått hem så det blev jämna lag. Elin och Emelie, Jag och Igor, My och Uno. Vi lottade och konstigt nog vann jag och Igor som är hur olik man kan vara nästan.


Tidigare Igår var jag i Timrå på NU-spelet. Jag sprang 800m på tiden 2.46 och vann F 15 så nu har jag ett guld på 800m i min samling! 

Men hon som jag sprang emot fick tiden 3.09 Eftersom det inte är så många som springer 800m så får alla starka samtidigt fast i olika klasser såklart. Så i hittet var det också F/P 13, P 15 och P 17. Det var en 19 åring som efter anmälde sig tror jag. Jag fick ett bra lopp fast jag är sur på att killen som var 12 kom före mig på tiden 2. 41 men han vägde nog inte mer än 20kilo kändes det som, han bara flög fram.

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards