Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Annica - 7 juli 2009 11:55

Jag är sjuk! Men mår bättre än vad jag gjorde igår i.af Febern har sjunkit. Men jag har ondare i halsen. Jag har jätte ont i naken och lite mindre i ryggen, jag har ont i vaderna. Och min hud är jätte öm! Och Jag har Ont i huvudet som om allt det inte vore nog så har jag börjat få ont i vänstra örat.


Jag har tittat på One Tree Hill sesong 1. Patetiskt? Ja, efter som jag vet vad som ska hända efter som jag sett det både när det gick på TV och sedan när jag fick den. Och nu sitter jag och lyssnar på "Friends whit benefit" Som är skivan Peyton gör med Elli. Jag har dvd boxarna upp till sesong 5. Tycker dom är så himla bra! Jag har sett några avsnitt av sesong 6. För jag sitter oftast i bilen på väg hem, kl 6 på en söndag när OTH sesong 6 hade programtid, eller så är det middag. Jag längtar tills den kommer till Sverige!


Nu orkar jag inte skriva mer. Ska gå och lägga mig och lyssna på musik


      - Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards