Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Annica - 12 juli 2009 13:34

Besvikelse, det finns inget mer passande ord för vad jag känner.

Jag hade blivit någolunda frisk och igår skulle ha varit bästa natten på länge.


"Det är lättare att bli besviken

när man har förväntningar"


Konserten var bra "Never store" spelade och dom var bra. Jag tog det lungt för jag tänkte att jag skulle spara mina krafter till discot. Vi gick dit. Killen som Elin träffat igår stod med oss när vi var på konserten och följde såklart med till discot. Vi dansade ett litet tag, sedan sa Elin att dom skulle ta en liten promenad. Jag försökte verkligen dansa men det gick inte. Klumpen i mitten var som en mur det gick inte att ta sig in om man var ensam och lite feg. Så jag gick och tog en macka eftersom jag var rätt hungrig också. Sen gick jag tillbaka. Stod och tittade på. Det var en kille som försökte dansade med mig lite och jag antar att jag skulle kunnat fortsätta men jag kände inte för att bli mossad. Elin kom, Elin gick. Då gick jag ut och så kom mamma och pappa. Jag följde med dem till dansgolvet. Och dansade foxtrot  med pappa. Sedan var det 3 andra killar som bjöd upp mig.

Så sista halvtimmen vart ganska lyckad. Men i stort hela kvällen kände jag bara besvikelse.


"Det kommer att bli roligare om du är med" Den frasen har jag hört 2 gånger och båda gångerna har mina kvällar blivit misslyckade. Tack.


      - Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards