Mina Självklarheter, En Annans Död

Direktlänk till inlägg 19 juni 2010

GREKLAND!!!!!

Av Annica - 19 juni 2010 20:12

Hello hur e det? hemma i kalla regninga sverige? Har i grekland lyser solen, inte nu da. Men den har gatt ner. For dagen men varmt are enda. Sjukt jobbigt att det inte finns alla bokstaver! Aja hoppas ni fattar vad jag forsoker saga. Att det ar underbart har!  Nu snart ska vi ga och ata. hare bast hemma. 35'c i skuggan! Med Linns Familj.


         Bye Annica

 
 
Linny

Linny

31 augusti 2010 17:32

Gaaaaaaaaaahaaaaaa! Vaddå saknar? Jag dör, jag vill tillbaka nu nu nu nu nu NU!

KRAM på dig /Linn

http://CoffeePrincess.devote.se

Annica

1 september 2010 20:44

Jag å! Och jag saknar dig!!!!! Ska du vara hemma i helgen? Tror jag ska de :) Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 10 december 2010 22:12

Har inte bloggat på typ en evighet, men gick in nu för jag skulle kolla vad jag skrivit förut, skulle ta några dikter och spara på datorn ;) Och typ allt har förändrats. Jag går på gymnasiet i östersund SPI :D går riktigt bra. Och träffa en kille i f...

Av Annica - 18 maj 2010 17:27

Farmor ska stanna över natten... Och jag fattar inte. Hon bara går mig så otroligt mycke på nerverna så det inte är sant! Aja, jag överlever och jag måste verkligen försöka vara trevlig... Ja jag ska!   Har för övrigt varit en helt normal tråkig ...

Av Annica - 14 maj 2010 23:05

I do! Yes, I do feel happy. It was a long time ago I was really happy. But this day have been a good day. And you have nothing to do with it.   If you smile and walk, I do to. If I smile.   When I'm here I just am.          ...

Av Annica - 10 maj 2010 22:57

Juste 16 år idag! Har fått lite olika roliga saker :) Och av Linn fick jag ett "snorkel sett" eller hur det stavas. Så i sommar ska vi simma och titta på fiskar i grekland om 35dagar! Längtar. Har haft en bra dag :D Många trevliga personer han gratta...

Av Annica - 6 maj 2010 21:54

Har varit en lugn dag. Hade egentligen bara en riktig lektion och det var Franska på morgonen då vi gjorde prov. Gamalt nationellt :s Våran lärare ville inte beställa hem ett nytt för vi är bara tre elever. Han rätta dom efteråt och jag fick 33 av 37...

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards