Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under december 2008

Av Annica - 24 december 2008 21:40

Jag har just kollat på Svensson Svensson och ska snart spela "Absolut Överens" Vi spelade det igår med och det var skit kul, fast jag vann inte. Jag var med min faster Karin och vi kom sist :( men det var as kul i.af Och det är bara vi som är blonda! Och båda har kort hår till axlarna. Och vi är skit lika, När hon var ung såg hon exakt ut som mig xD


Nu ska jag gå och vara social xD


Kram

Av Annica - 23 december 2008 09:09

Shit imorgon är det julafton! Och shit vad jag har skrivit lite den här månaden men har haft fult upp med allt annat! Och nu är jag förskyld! Men på bättringsvägen. Jag var till värdcentralen igår och gjorde något slags halsprov för att se om jag hade halsflus, men som tur var hade jag inte det. Det gör så fruktansvärt ont när jag sväljer! Fast det är bättre nu är det var lördags natt. Jag kunde knappt andas då, för halsmandlarna hade svält upp. Jag hade varit på julbord då med familjen och fam. Arvman. Det var en annan familj som dom kände också där. För att fira Lars som fyllde år pappan i fam Arvman. Sandra går i min klass och Fredirk är lika gammal som Elin. Deras barn. Lena är mamma och är en bra vän med mamma.



Av Annica - 16 december 2008 21:31

Idag har vi varit på våran så kallade turné, det är en turné men en väldigt liten sådan. Idag har vi varit och spelat för Alby och Östavall och Överturingens barn åkte dit för att titta på oss. I morgon ska vi till Ljungaverk eller nått vet inte riktigt.


Ikväll har jag tränat på träningshuset med LinnK det gick ganska så bra för mig men ben "något" ( Hjärnstopp!) Var as jobbiga verkligen! Det var en kille som var där, brukar nästan jämt bara vara tjejer. Han skulle vissa hur stark han var och tog då mycket på stången ibörjan. ( Oj glömmt att säga att det var Pump jag tränade) För mycket för att han skulle orka hela benböjen vilket lede till att resten av passet inte gick så bra, han tog typ inget på stången och orkade inte alls. Snaka om att misslyckas men det var synd om killen och snacka om att han kommer ha träningsvärk imorgon!


Jag ska fira Jul med mina kusiner Jennifer och Joanna, det kommer att bli så kul. Vi ska vara hos dom i Hallen. För dom som inte vet vart det är så ligger det en bit från Östersund. Jag har köpt julklappar till nästan alla nu och vet att det ligger lite gömda saker i mammas garderob, Men jag tänker inte tjuvkolla för då blir det ju inte nå kul på julaffton om man vet vad man ska få.


Kram och kommentera Annica

Av Annica - 12 december 2008 13:39

Det har vi haft idag :( jag gick en promenad som tog en timme kanske något sånt. Och vi var tvugna att gå tillbaka till skolan igen för att bli av prikade och äta korv, för vi gick förbi mitt hus som ligger 15min lunk takt från skolan!


Idag ska betygen sättas, det är första året jag får betyg är jätte spänd på vad jag ska få! Men jag kommer i.af inte få IG i något ämne.

Men efter som jag pluggar så förväntade jag mig inte det heller!


Igår var jag på tränings huset, och gymma. Pappa var oxå med, vanligt viss brukar jag gå på pump på torsdagar så det kändes konstigt, aja.


Kram Annica, förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag har varit så tröt.

(Och det vorre mycket trevligt om någon någongång kunde kommentera så jag vet vem du är som läser min blogg, så att jag kanske skulle kunna läsa din.)

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards