Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under februari 2009

Av Annica - 22 februari 2009 21:48

I fredags åkte jag Kort Vasan på 3h och 10! Det var 10 min för sakta! Men jag är nöjd i.af, det var första året jag åkte så om jag ska åka igen så vet jag på ett ungefär hur banan går. Aja nu ska jag städa tror jag, måste verkligen göra det, sp nu när jag försöker att få en sp fest när jag fyller år. Åt mina kompisar men det kommer bli svårt att övertala mamma och pappa! Kram Annica :D

Av Annica - 16 februari 2009 22:15

Shit, jag har inte skrivit på hur länge som helst men viruspogramet har gått ut på min dator så lånar pappas nu.


Idag var första dagen på dansveckan! Jag älskar och dansa, fast dom på min skola är inte så duktiga och dom är inte så intresserade heller men men. Det går och endel är faktist riktigt duktiga. Men jag kommer inte att få vara med på danskvällen för jag ska åka KORTVASAN!!!

Asså jag kan inte fatta det det är nu på fredag aja hoppas att det går bra, jag kommer orka men jag vet inte riktigt på vilken tid men hoppas på något kring 3h.


Kram

Av Annica - 9 februari 2009 11:26

Ja idag är jag LEDIG!!! Så härligt!!! Men jag ska snart ut och skota snö, det har snöat typ hur mycket som helst. Igår när vi kom hem var det typ 3dm snö på uppfarten som vi var tvungna att skota innan vi kunde köra upp bilen och nu är det 1dm till som har kommit under natten. Men som tur är så älskar jag vintern och åka skidor! Inte nästa helg men nästa efter det ska jag åka kortvasan.


Nu måste jag dra


Kram

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards