Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under april 2010

Av Annica - 26 april 2010 21:50

Jag har inte skrivit på ett tag, mina tankar har varit på andra håll. Det känns inte ens som att jag har levt den sista veckan. Jag går omkring, försöker få min hjärna på allt oviktigt som kan ta min uppmärksamhet från verkligheten. Och helt utan att jag riktigt tänker på det, så bryter jag ihop, kan inte stoppa tårarna.


Jag har väntat, på framtiden. På något riktigt. På en vardag jag inte kommer få nu. Jag har alltid tänkt, "det kommer". Jag har tänkt "nu, nu gör jag rätt" men va fan. Jag kan inte vänta på att någon lär mig, på att någon annan ser vad jag vet. Jag måste börja. Och jag ska göra det nu. Det gick inge bra idag, men det är en början. Och en början är allt jag behöver just nu. Resultaten kommer sedan. Nu är det slut väntat. Mitt liv är nu. Va fan. Lev! Imorgon, övermorgon. Det 8e maj. Målet är den 8e maj. Kom igen. Kom igen.


Om ingen annan tror på dig, tro på dig själv.

Av Annica - 18 april 2010 21:14

Idag har jag lagat maten till min familj :D Det blev lasange och sallad. Har matlagningsprov på onsdag så var tvungen att prova om det smaka bra. Blev faktiskt riktigt gott och fick bra betyg av familjen!


  


Wowow!


  


Kolla vad fint jag har diskat och allt! Visst blir du lite hungrig allt?



                   Kram Annica

Av Annica - 15 april 2010 17:34

Om du inte vill att jag ska göra något, säg då inte att jag inte kan. Det får mig bara att vilja göra det ännu mer och bevisa att jag kan! Sån är jag bara! Och JA jag ska pendla första året när jag börjar Gymnasium. Jag kommer inte dö av det. Allt för att komma bort, haha nä. Men det är ju jobbigare att flytta och behöva tvätta, städa, diska, handla, med mera!


Ska på träning nu Puss EN MYCKET BESTÄMD ANNICA! Jag kan allt om jag vill så det så!

Av Annica - 9 april 2010 19:05

Jag och Linn blev jagade av en skoter upp i liften för att vi inte hade fångrem när vi åkte bräda! Sjukt, ja vet! Sedan i all ilska gick vi in i sportaffären och bad om ett rep för att man inte får åka utan rem och vi inte hade pengar. Så vi inte kunde köpa en. Och han kom med ett orangst rep som vi fick dela på och använda... HELT SJUKT!


  

Min fina bräda :D


Nu har vi åkt sista dagen och imorgon bär det av hem till familjen. Måste lämna stugan innan 11. Så vi ska packa ikväll. Lite iaf. Det har gått bra för mig att åka, har bara åkt några svarta backar. Menmen, har var kul.


På måndag är det skola igen, känns som evigheter sedan. Man överlever. Snart nationellt i matte. Kommer bli mycke ångespel och så. Snart SOMMAR! 66dagar till Greece!


         Annica

Av Annica - 7 april 2010 17:10

Sitter i stugan med Linn nu, är i Tänndalen. Har kollat genom några gamla bilder på hennes dator som är tagna med webcamen.


Haha hade mycker kortare hår då och Linn å.


Nu ska Linn läsa och jag ska sticka min nya hobby.


               Många Kramar från Fjällen Annica

Av Annica - 4 april 2010 21:09

Ååå vad vintern är vacker ändå! Idag har jag åkt snowboard och 18.5km härlig skate! Hade först bara tänkt åka en mil, men när jag kom hem blev jag så sugen på att åka lite till, så det gjorde jag!



Det är så Vakert, tog detta kort med mobilkameran i förrgår när jag var ute och åkte. Varmt är det också, har suttit och solat i BH idag, blev lite kallt om ryggen bara. Och åkte med uppdragna armar idag också, våren kommer, våren kommer! 71 dagar till grekland om jag räknat rätt.


             Puss Annica

Av Annica - 2 april 2010 14:14


Jag har köpt en Baseball keps! Det skulle jag aldrig trott för ett halvår sedan! haha


   

inne på stadium  


(Såg att jag skrivit nästan lika på förra inlägget så jag ändra lite, fult...)

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards