Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under september 2009

Av Annica - 29 september 2009 17:32

Skurat, diskat, hackat och gått ut med soparna. Och mycket mera!

  

All sallad! Men ändå så

hackade vi mycket mera igår!

    

         

Jag kämpar för att får rent räcket!


  

Linn kämpar på, hon å!



Men det är mycket bättre när man får göra saker! Så denna dag har varit bra och den har gått mycket snabbare än gårdagen. Och nu ska vi snart äta. Vi har också gått på stan och kollat ut vad vi ska köpa på torsdag. :D


       Kram Annica

Av Annica - 28 september 2009 19:22

Idag var första dagen på Praon. Jag och Linn har hackat tusen olika grönsaker, dickar,serverat, gjort chokladbollssmet och tänt ljus. Och stått upp hela dan! Från kl 8 till 12 och från 12.45 till 15! Vi satt inte en sekund mellan dom klockslagen. Så både Linn och jag har väldigt ont i benen och under fötterna!!! Och nu så ska det fortsätta så här i 4 dagar till. Men det är mycket bättre än på andra ställen där man inte får göra något alls. Skrattande


Och till helgen ska vi på Tjejkväll!!! Skrattande


       Kram Annica

:D
Av Annica - 27 september 2009 14:54

Ikväll åker jag till hudik där jag och Linn ska praoa i en vecka. :D


Lonestar - Amazed är jätte bra :D Men nu måste jag packa!!! Har börjat men är inte klar! Och kvart i 6 åker jag.


Jag har lånat en bok av mamma som heter Tänd dina stjärnögon Den verkar jätte bra även fast jag bara har läst några sidor. Den handlar om att uppskata människor och sig själv och att kunna leva i nuet.


        Kram Annica  

Av Annica - 25 september 2009 14:59

 

       

 

Jag sitter i hopkurad

med en filt runt om mig.

Ändå fryser jag för jag sitter och tänker

på dig

 du gör mig kall.

Du borde göra mig varm, glad och lätt.

Du borde krama om mig

när jag fryser,

du borde

trösta mig när jag gråter.

 

Men istället gjorde du mig

besviken, kall och ensam.

Jag såg ingen annan än

dig,

Förstod du inte det?

Varför slutade du se mig?

 

Inget du säger kan skada mig

längre.

 

För du är bara kyla

för mig.

Av Annica - 25 september 2009 13:54

Då var ännu en vecka slut... Och jag är helt slut. Måste ta igen mig nu i helgen för nästa vecka ska jag och Linn till Hudik. Och jag har en känsla att vi inte kommer gå och lägga oss 10! Om jag säger så. Tungan ute 


Det är så mycket som pågår i mitt huvud nu så jag skulle kunna sitta och tänka i evigheter. Utan att bli uttråkad Men såklart skulle jag vilja ha lite musik medans jag sitter och tänker och idag är jag på Ballad humör. Så 3 doors down och Nickelbacks underbara ballader Kate Voegele, Tyler Hilton. Apologize med Timbaland är också en av låtarna jag kommer att lyssna på nu.


       Har'e bäst kram Annica

Av Annica - 24 september 2009 21:44

Sista Västra Terrängen för mig iallafall. För nästa vecka är jag på prao i hudik med Linn Skrattande Det är synd att missa sista gången jag missa ju första också för jag var förskyld. Så jag har bara varit med tre gånger i år. Men det ska bli jätte kul att vara med Linn en hel vecka Glad Men jag vet inte hur det kommer bli med träningen då... Vet inte om jag kommer jogga något, men jag och Linn kanske kan ta lång promenad Får fråga henne om det. Imorgon blir det orgentering på Gympan med Haik. På morgonen = trött! Men vi får göra vårat bästa.


Min tid idag blev 12.20 är inte riktigt nöjd, jag tyckte det kändes som om det gick jätte fort idag! Men Ånge är ett jobbigt spår. Och jag tog i typ allt, kunde nog inte ha tagit i så mycket mera. Så det är klart, aja, jag får träna lite till så kanske jag kan sänka min tid ytligare så den blir Mycket bra. Men det känns att jag är på väg uppåt i min form. Men jag vet inte om jag kommer iväg på någon fler friidrotts tävling. Jag hade tänkt åka på "skol DM "men det har redan varit utan att jag visste om det. Det är ingen annan på skolan som håller på så skolan sa inte till mig att det var och mamma hade inte kollat upp när det var. Jag sökte på det förut men jag skrev "skolmästerskapen" för jag trodde det hette så men det var fel... Aja jag får kolla upp om det är någon fler och Maria skulle höra av sig om inomhus tävlingar Flört Det skulle vara skit kul har aldrig varit på någon. Bara tränat inomhus när jag var i östersund på friidrotts gymnasiet. Då vi åkte ut till Ås.


         Nu ska jag gå och lägga mig Godnatt Annica

Av Annica - 23 september 2009 18:36

Idag har varit en rätt så bra dag faktiskt. Men jag tror jag somnar nu...

Har haft matte, so, hk och slöjd idag inte så många lektioner men långa. Ska kolla på idol kl 8 fram till dess ska jag sitta framför TVn och sova tror jag eller lyssna på musik och ligga på sängen...


Jag är alltid trött, jag vet inte varför. Men jag har min egna lilla teori. Som är att jag sparar all min kraft till träningarna. Men det är fel, har bara fått en konstig känsla av att det är så... Jag kanske äter för lite? Nja, jag tycker att jag äter jätte mycket, känns ibland som att jag proppar i mig mat för jag vet att jag orkar bättre när jag tränar då. Menmen. Tröttheten måste få ett slut! Så jag kan prova att vara mera positiv och se om det kanske fungerar. Man kan ju alltid hoppas att det är något som går att ändra bara genom att vara positivt Skrattande

   Jag ska försöka komma på om det kan finnas något annat som kanske kan vara en anledning till min trötthet.  Shit. Nu låter det ju nästan som om jag har någon sjukdom :s vad hemskt, det jag har inte... Tror jag...

Humf... Jag tror att jag har lågt blodtryck eller nått. För jag kan svimma om jag står upp ett längre tag som tex. om man ska ha Lucia eller något man står upp och sjunger. Visst heter det lågt blodtryck då? Jag har för mig det. Kan det vara en anledning? Jag har ingen aning. Eller jag kanske är allergisk mot något som jag äter eller något som gör mig trött. Jag vet inte... Eller så är det helt vanlig trötthet, men jag tycker inte jag borde vara trött. Jag går och lägger mig oftast mellan 10 och 11 det är inte sent! Aja jag får fundera vidare sedan nu ska jag Vila och lyssna på musik!


       Kram Annica


Av Annica - 22 september 2009 21:44

= Tisdag!


Ja! Just'de tisdagar är långa, som jag har skrivit sÅååååå många gånger så har jag 7 lektioner på tisdagar. Och Core på kvällen. Idag kunde jag verkligen ta i med både magen och rumpan, jag tror att jag börjar "hitta" musklerna Flört

Men sido plankan är skit jobbig! Men bra träning! Annica is back!


Jag avgudar Plain White T's och låten A lonely september. En grymt bra grupp med en grymt bra låt Skrattande


Jag ska gå och lägga mig nu, God natt Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards