Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under maj 2009

Av Annica - 28 maj 2009 17:53

Kommer jag komma in? Jag måste ha riktigt bra själ för att det ligger ju i Jämtland och jag bor i Medelpad! Jag hoppas verkligen det, Jag vet inte vart jag ska söka annars för jag vill inte binda mig till sundsvall eftersom alla mina släktingar och vi har faktiskt tänkt flytta dit. Jag får hoppas att dom andledningarna är tillräkligt bra. Man vet ju aldrig och en del säger att det är "inga problem" och andra säger att det kommer bli jätte svårt. Jag har kollat på nätet nu på deras sida. Med pogram jag vet inte vad jag ska välja men jag tror att det blir SP och RIÖ "Friidrott", såklart!


Och för att svara på Linnys kommerntar så vart fredagen mykt bätter, när jag hade min fest. Jag fick lite stresigt att hinna klart med maten innan mina kompisar kom. Allt var på gång samtidigt. Vi åt nathos till förtugg, Lövbiff och klyftpotatis till varmrätt och till efterrätt blev det päronflan (päronpaj).

Av Annica - 7 maj 2009 15:32

Ja, idag har jag haft en riktig deppdag. Men men, man ska väl ha såna å... Jag har lysnat på musik hela dagen och varit en riktig enstöring. Linny har varit och tagit bort tandställningen idag och Johanna är fortfarande sjuk så det var bara jag Linnk och Sandra. Det verkade som om dom inte tyckte om mitt humör idag men orkade inte bry mig. Hoppas att det blir en bättre dag imorgon. i.af


Jag ska ut och jogga idag orkar inte cykla ner till IP. Så jag tar en riktigt lång sväng i lungt tempo. Det blir skönt, har en del att tänka på också. Jag går igenom samma saker som min stora syrra... Snacka om att det är iretterande! Historien upprepar sig...


Aja har inget mer för tillfället

Kram Annica 



Av Annica - 5 maj 2009 20:49

Pappa har fixat Datorn!!! :D

Och inte bara fixat det är snabbare än förut oxå! xD


Jag måste bara skryta lite! Igår när vi hade gympa så var vi inne för det regnade ute... Och vi fick göra vad vi ville för våran lärare hade inte planerat för inne gympa. Jag började med att "stå på händer". Rättare sagt försöka! Och eftersom det inte gick så började jag skjuta basket straffar med några andra. Vi körde först till 5 (lite lite tycker jag.)

Och jag var efter, eftersom att jag började efter dom andra. Men men... Gissa vad jag, jag bara bomma... hela tiden... Men tillslut eftersom alla andra också bomma så... Satte jag 5 på raken och vann! Då vart killarna så sura... :/ Och ville bevisa att dom var bättre än mig så vi körde igen och igen och igen... Och dom bara losa (förlora) haha. Och Då alldeles innan vi skulle sluta så satte jag bollen och det gjorde båda killarna som fortfarande var kvar. Då sa vi nästa som sätter den vinner. Jag satte bollen så gjorde en av dom. Då var vi två kvar... Jag satte den men... sorry guys... Ni blir slagna av mig igen... xD haha! Om det vore dom som utklassat mig så hade dom säkert sagt något om det sen... SKRYTA hur mycket som helst. Men istället nu när jag vann... sa dom inte ett knyst. Det är coolt när man verkligen ser hur som hanterar olika situationer!


Kram Annis

Av Annica - 1 maj 2009 18:51

Hej hej, nu var det länge sedan jag skrev sisst men det har också en förklaring... Min dator är jätte seg och ska installeras om. Så jag kan inte vara inne på den. Jag lånar Linnys bärbara nu, jag är i Undersåker av alla ställen! På konfermations läger. Vi ska snart ut och leka lite lekar som dom unga konfa ledarna ordnat. Hoppas det blir något roligt.


Skriver kanske mer sen Hejdå

Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards