Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under augusti 2009

Av Annica - 31 augusti 2009 18:22

Nu har mamma betalat in pengarna för mitt förarbevis så imorgon är det bara och köra! Yeah!


Jag ska på Core nu med Linn och mamma. eller det är 18.55 men man måste vara före och jag måste göra mig i ordning. Så det blev ett kort inlägg...

   Och jag har inte glömt, jag ska skriva lite mer om helgen... Snart...


       Kram Annica

Av Annica - 30 augusti 2009 21:02

I helgen följde jag med Linn till hennes stuga. Vi hade bestämt att vi skulle åka ut till en ö och sova i tält :D Det var jätte mysigt! Carl Linns bror var också med. Vi gjorde upp en eld. (Det tog ett litet tag :P Är skit stolt att det tog sig tillslut!) Vi är bäst! Sedan grillade vi marsmellows och korv, Linn grillade bröd, det var meningen att hon skulle ha haft med en dipp som såklart glömmer man alltid något och denna gång vart det dippen. Det var jätte Mysigt ska gå och äta lite nu får skriva mer sedan! xD


      Kram Annica

Av Annica - 27 augusti 2009 15:15

Please tell me. Cuz I don't know.


"3 doors down - Here Whitout you" Är så sjukt bra, älskar den!


"Taylor Swift - Tell me Why" Äroskcåboacrhäevnsnanfmriög.


I don't know what I expect but it wasen't this. Det kan jag säga utan tvekan.


Jag ska följa med Linn till hudik i helgen :D vi ska kanske åka ut med båten och sovaöver på nån ö. Vi tar med Carl som får köra båten ;) Och Linn ska kanske ta med moppen hem så då ska vi ut och åka när jag fått mitt kort. Jag längtar men jag är lite oräker på hur det kommer gå att köra i en stad. Men lilla ånge är nog inga problem!

   3 doors down är bra överhuvudtaget! Ska ta något att fika nu och ska väl kanske ut och träna om jag orkar efter MILEN igår. Ja jag joggade en mil. Snacka om att det var jobbigt men det släppte när jag böjade på 3dje varvet. (Musklerna spände sig för mycket = släppte) Jag har ju tränat för mycket på gym så jag har fått fel muskler och för mycke på överkroppen :/

   Men nästa vecka ska jag på pump har inte gått på det på hela sommarlovet! Kommer bli jobbigt. Jag får använda syket, "Jag vill jag kan jag ska jag har gjort det förut."


      Kram Annica


Av Annica - 26 augusti 2009 18:25

Det beskriver mina tankar Rätt bra! It's so fucking weard. Det känns som allt bara är ett stort skämt! Och jag vet inte vad jag ska göra, men Linns råd gäller fortfarande "inte tänka på det".

    Mitt huvud skulle sprängs annars och jag skulle inte komma fram till något vettigt, bara bli besviken eftersom det förmodligen inte kommer att hända något på ett bra tag.


      - Annica

Av Annica - 25 augusti 2009 18:52

Nu har jag kommit hem, och jag hade 1 fel på det teoretiska och körningen gick sådär men jag klaraet. Lite klurigt, menmen. Till slut gick det ju bra.


Jag har haft SJU letioner idag!

HELT sjukt! KF, SO, NO, Sv, ID, Ma och Eng. Och alla idag! Snacka om lång dag. Men nu är dagen snart slut. Jag känner mig också lite trött och "sjuk" ( känns som om jag har feber men det har jag inte...)

   Jag ska gå och lägga mig mycket tidigt ikväll. Så jag orkar med morgondagen. Och det blir såklart inge träning ikväll. Och med det som följd att jag inte kan gå på pump imorgon utan måste jogga/spu (spu= spurt uthållighet) i första hand. Men det ska nog bli bra.

   Och jag måste bara skriva att idag på gympan så var det tjejerna inklusive Haik och Oscar mot killarna och vi Tjejer vann xD Och måste säga att vi tjejer kämpade! Värsta team work! Yeah!


      Kram Annica "something good"

Av Annica - 25 augusti 2009 15:25

Ska ner kl4 Och gör det skriftliga provet och sedan ska jag köra upp med Moppen Är skit nervös så nu ska jag gå och plugga på det sista.


      Bye Annica MOPPE!!!!

Av Annica - 24 augusti 2009 20:14

I morse var jag i Fjäl. I morse låg jag i sängen och ville inte kliva upp. Jag myste under täcket och kände hur mjuk kudden var. Sedan hörde jag pappas mobil ringa för han hade ställt den på väckning. Jag tog min mjuka kudde och la den över huvudet. Jag ville bara ligga kvar.

   Men skolan väntade. En lång, tråkig och helt vanlig måndag. Med hela veckan farmför mig. Jag och Linn träffades efter att jag haft både franska och matte, eftersom dom lektionerna ligger direkt efter varan, värsta tänkbara början på en vecka (mina värsta ämnen). Skoldagen kändes så otroligt lång när jag och Linn äntligen gick hem kl 3. Var vi båda bokstavligen utsvultna. Vi gick hem till mig och ficka, lyssna på musik och prata. Linn följde med på core cirkel. Jobbigt är det kan jag lova. Och nu sitter jag här och tänker tillbaka på en dag helt annorlunda än gårdagen.

   Och jag är om något ännu mer besviken.


My dream is true, my dream is now. And I will Fight for it.


      Kram Annica

Av Annica - 23 augusti 2009 20:51

Idag har jag grävt hela dagen, för att hålla mig sysselsatt :/ Orkar inte tänka, det får bli som det blir! Snacka om att jag är tröt i.af men jag straffade mig själv lite eftersom det inte gick så bra igår. Men som sagt så gick det betydligt bättre är sist. Och jag fick en ny kompis.


Idag så har vi grävt ett Y för att det ska dränera bättre och så har vi grävt ner 20cm där grunden till huset. Det är skit svårt för jorden är så hård packad. Och det är stenar över allt. Vi har fyllt igen båda Yna med singel.  

   Jag har också diskat också var vi ner och betala han som var här uppe och grävde med maskin förut. Det är i princip allt jag gjort. Kommer med all säkerhet ha ont i ryggen och armarna imorgon! Men jag känner mig rätt stark. Men det är ju jobbigt när man har pappa och jämföra med :P Haha.


Jag ska åka hem imorgonbitti. Tåget går 7.54 och är framme 8.53 så jag kommer missa ca 10minuter av franskan som är första ämnet. Men jag vill få vara kvar ikväll och basta, äta haomi och ta det LUNGT :D


Pappa är i bastun nu så jag har datorn för mig själv, solen har gått ner nu. Den är uppe väldigt länge här för vi har "läggder" runt om torpet. Jag lyssnar på radio det är så irriterande med all reklam, på RIX fm.


      Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards