Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Annica - 18 juli 2009 19:21

"Jag hatar det, jag skulle kunna göra vad som helst för att få det tillbaka. Exakt vad som helst. Jag känner mig så... frustrerad och... ledsen.

   Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra det finns ingen ritad mall för att göra på rätt sätt. Men Jag har en mall som jag kommer försöka följa. Det är ingen som vet om mallen fungerar. Man måste göra sin egen. 

   Och jag har just hittat min skrynklig och förstörd. Jag tappade bort den för ett och ett halvt år sedan. Men nu har jag hittat den. Jag har hittat mallar förut som jag då trott var min men egentligen varit någon annans och när jag insett det har jag fortsatt letat. Jag tror att den här mallen jag hittat nu är rätt. Jag tror att den fungerar.

   Alla mallar fungerar men inte på alla människor. Så jag ska säga att jag tror att den här mallen fungerar på mig.

   Jag hittade en mall i november 2008 tror jag det var. Jag trodde hela tiden att det var rätt. Men för några veckor sedan kom jag på att det var helt fel men den jag har nu är annorlunda. Den har jag haft förut. Jag tappade bort den för ett och ett halvt år sedan. Då hade jag haft den i ett år kanske. Det var en mall som passade mig bra. Och nu har jag hittat den igen.

   Jag släpper den inte igen."



      - Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards