Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under december 2009

Av Annica - 31 december 2009 00:54

Andra

förstår inte

Dom tycker vi överdriver

Det gör vi inte

Vi bara förstår

varandra

Du förstår vad jag pratar om

du ger mig styrka

att klara mig

att visa alla vem jag är

du ger mig styrka

att inte vara rädd.

Jag ger dig kärlek

du tar emot den

Jag älskar att säga till dig

att jag älskar dig

För det är sant

Och jag behöver dig

Du är den enda som förstår mig

fullt ut

Jag älskar dig

Av Annica - 26 december 2009 21:07

mmmmm.....



Överskriften säger ganska mycket. Jag började skriva med en positiv känsla som sedan övergick och fan. Annica kom igen! Ge dig. Hur kunde du vara så... så... blind... och dum. But it's not over yet. Inte fören jag bestämmer mig för det. It's your choise girl. Only yours! Om du vill ha reda på saningen... ta reda på den då!

Skit i vad alla andra skulle tycka. Du bestämmer! Kom igen Annica. Kom ihåg ditt nyårs löfte för 2009 "Att aldrig vara rädd".


Här är din chans att visa att du klarar det. Kom igen tjejen! Du äger, kom igen.



                              Annica

Av Annica - 26 december 2009 11:22

Jag har fått en ny dator! En bärbar! Men det är en sprika i skärmen så vi ska lämna tillbaka den, om pappa får tag på dom så ska vi kanske åka idag. För han köpte den i östersund så vi måste åka ända dit, och man vill ju inte åka först för att lämna den och att dom ska skicka iväg den så det tar en massa tid. Och sedan åka upp och hämta en ny. Då är det bättre och få en ny på en gång. Det är en jätte tydlig repa och en svart fläck nere i mitten.


Aja, är as glad över den i allafall. Jag har också fått högtalare till mobilen as bra ljud faktist. Och 2 linnen en tröja ett par jeans lite smink, nagellack, lite smycken och pengar. Och 5par sockar. Tror inte jag glömt nått jo Toblerone kanske nå ner å...


                    Kram Annica

Hej

Av Annica - 25 december 2009 23:13

Hej all glada Jul firare.


Nu ska jag väl gå och lägga mig snart. Och Sova eller jag kanske ska sätta mig och sticka. Har börjat göra det. Ganska rogivande faktiskt. Och jag behöver inte tänka på vad jag gör utan kan låta tankarna flyga iväg och jag får ett resultat utan att anstränga mig särskilt hårt.







"It's So Simple"


I wonder why you don't take me instad.

Cuz I think thats what you want,

me.

I have nerver understand why you do as you do.

I whish you tell me.

I just don't get it.

It's so simpel,

But we make it so hard.

Why do we?

We don't have to.

You make me question it even more.

You did this to me. 

Not to talk about her,

Pour girl.

But Remember,

What ever you do

When ever you do it.

I will allways belive in you,

Even if you sometimes

don't know what to do,

And make the wrong choise.

I be here waiting for you

to Remember.

Jul

Av Annica - 25 december 2009 16:17

En gång om år

Idag

Jag skrev ”God Jul kram”

Och du svarade.

Innan jag skickade var jag osäker

Men när jag fick ditt svar ville jag bara ha mer

Av dig

Men jag hade inget att skriva

Så det blev inget mer

Ingenting alls

Av Annica - 24 december 2009 16:00

  

Jul

Av Annica - 20 december 2009 13:09

Jag antar jag jag borde skriva hur * härligt det är att slippa gå till skolan slippa plugga och bara sitta vid datorn och sova. Men jag saknar klassen och så jag går hellre till skolan och tar plugget än sitter här hemma och dörut. Men visst är det kul att det snart är Jul det måste jag erkänna. Jag älskar julen. Men jag kommer inte bli ledsen sen när skolan börjar igen direkt. Och så var det inge fel på mina betyg heller. Även jag behöver få bevis på att jobbet jag lägger ner på läxor och prov lönar sig :D


Nu ska jag grädda kakor, träna, städa och fixa det sista på mitt pepparkaksslott nämligen "nonstop". Och det blir nog att kolla på skidor på TV lite å.



                  Kram Annica

Av Annica - 18 december 2009 21:23

 

Jag var säker.

Jag trodde jag visste.

Jag var helt säker på att det var mig du drömde om.

Hur fan kunde jag tro det?

Det är klart att det inte är mig du vill ha.

Hur fan kunde jag tro det?

 

Jag var så säker.

Att jag bara skrattade när jag såg vem din tjej var.

Hur fan kunde du?

Fattar du ingenting?

Fattar du vad fan du gjort?

Ditt jävla svin.

Hur fan kunde du?

Är du blind?

 

Jag är fan också en jävla människa.

Jag lever.

Jag känner.

Jag älskar.

Vad är fel med dig?

Fattar du vad fan du gjort?

Man kan inte bara säga saker.

Och sen bara skita i konsekvenserna.

 

Hur fan kunde du?

Men det värsta är;

Att jag fortfarande älskar dig.

Hur fan?  

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards