Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Annica - 11 juli 2009 01:47

Jag har just läst min syrras blogg och jag skickade en kommentar, är bara tvungen och lägga upp den! Kram


Hej Elin


Älskar dig så mycket mer än du vet

"Jag älskar dig så mycket mer än du tror!"


Jag vill bara skriva att du är behövd och älskad! Jag skulle inte klara en vecka utan att få prata med dig. Jag skulle ha ont i hjärtat av saknad. Jag berättar det mesta för dig, allt i princip. Jag känner dig bättre än många andra och vi kan ha otroligt kul tillsammans. Och vissa kvällar när du är och borstar tänderna hoppas jag att du ska komma in till mitt rum och prata med mig. Jag älskar när vi diskuterar våra "knäppa" och (smarta) tankar. Vi är mycket lika men ändå olika på många sätt. (Du kanske syftade på en kille när du skrev att du ville bli behövd medmera) Men Jag vill bara säga att du är behövd och älskad av mig! Jag vet ärligt inte hur jag skulle klara mig utan dig!
(En tår rinner ner för min kind)


Kram Din Lilla Syster Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards