Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under februari 2010

Av Annica - 28 februari 2010 11:26

Sjuk fortfarande men har då planerat att gå till skolan imorgon för är bara lite snuvig och har lite hosta. Vet dock inte hur jag ska förklara för Benoît att jag inte gjort franskan...


Jag har inte tränat sedan i lördags! Det är helt sjukt känner mig sjuk bara därför! Och nu menar jag inte lördagen som var igår utan förra. Har varit sjuk hela * veckan! Och kommer inte träna på ett tag nu heller för vill ju inte få tillbaka förskylningen gäller att vara försiktig ibörjan. :/


Nu ska jag fika med familjen :D


                    Kram Annica

Av Annica - 24 februari 2010 12:28

Ligger hemma i soffan hela dagen och snuvar och hostar! Feber och ont i huvudet! Jag hatar verkligen att vara förskyld. Men rätt bra timing; kallt ute och OS på tv. Tror jag ska gå och äta något nu så jag får tillbaka lite krafter. Suger att inte kunna träna heller. Men tror jag ska gå till skolan imorgon som jag skrev till Linn är jag 99% säker att jag kommer imorgon. Även fast jag inte är helt återställd. 


               

  Prutt!

                                                  
  
                                                  
 Kram Annica

Av Annica - 17 februari 2010 15:41

Det har varit en hyfsad dag idag. Jag har åkt skridskor!!! Hahaha. Men det gick bättre än förväntat, faktiskt. Men kan typ bara åka framåt. Inte bromsa eller åka bakåt ^^


Hemkunskap och slöjd. Fick värsta skrattattacken på slöjden. Himla roligt var det. Menmen. Nu är det dags för cp franska. Kan inte fatta att jag valt sp språk. Kommer bli så förb. på det sedan... Aja. Jag är snart klar med min presentation på franska. Sedan bli det till att skriva en konversation, plugga glosor och så har vi fått ett häfte med frågor till en text som ska göra. Och vet ni vad? Glosorna jag ska plugga är 223st! Ska försöka överleva.


Och såklart blir det träning ikväll å. Men vet inte om det blir skidor eller intervall på löpband. För på torsdag kväll ska jag åka till Storhogna så då blir det med största säkerhet skidor!!!


                      Puss Annica

Av Annica - 17 februari 2010 08:40

 

OS GULD!!!!!!!!!!

 

 

OS GULD!!!!!!!!!!

 

 

 

Charlotte KALLA!!!!!

 

  

 

 

Björn FERRY!!!!!!!!!

 

  

 

 

 

OS GULD!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Fan VAD BRA!!!!!!!!

 

 

 

Dom äger och jag har

 

 

en känsla av att det

 

 

kommer fler...

 

 

 

 

OS GULD!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Av Annica - 12 februari 2010 18:36

Jag är trött på allt just nu. Känns inge bra alls. Vill typ bara försvinna. Jag skulle verkligen behöva en semester nu. Men jag kan inte göra som vuxna bara ta ledigt och åka. Jag måste vara på skolan nu och göra skit nationella, mm. Och även om jag skulle vara ledig så skulle inte jag kunna åka för jag får inte för mina parents.


Livet kan vara surt ibland. Men på något viss kommer alltid något bättre. Man måste bara tillåta det att vara det. Och sen upptäcker man att det inte behöver vara så.




Right know I wanna hit you

Still have that "Why?"

in my head

I still don't understand you

I guess I

don't have to

so from now on

I gonna leave that "Why?"

for you.

-_-

Av Annica - 11 februari 2010 16:13

TRÖTT!!!!!!


Helt totalt slut psykiskt asså känner mig i bra fysisk form men värre är det med min stackars hjärna. Och än får den inte vila. För jag ska skriva en tåg/biljettköp konversation på franska och en lång presentation på franska och tusen tal i matte. Och idag har jag haft nationellt svenska uppsatts. Satt ca 1h20min med den. Men tycker det gick ganska bra kanske kan lägga in den sedan när jag får tillbaka den. Om jag fick bra betyg på det vill säga ;) Efter det så drog jag Sandra, Linn, Linnk och Felix till Knutis för att äta lunch. Man måste ju få vara lite onyttig sådär efter ett nationellt prov. Efter middagen bestod av Musik, Sv och No. Börjar tycka att det är riktigt roligt att spela gitarr nu faktiskt. Även fast jag inte är så duktig. Det är ett instrument jag skulle vilja kunna. Nu tror jag att jag ska lägga mig på sängen och SOVA! Eller iaf vila. Så kanske jag kan göra lite franska ikväll. Efter jag åkte skidor.


                Puss Annica <3

Av Annica - 9 februari 2010 18:19

HAHAHA! Idag åkte jag och klassen skidor och eftersom jag är den enda i klassen som åker skidor så var jag ledare. Det gick ju sådär om jag ska vara ärlig. Men mot slutet av lektionen kunde en del åka på "4ans växel" typ...


Nä då nu ska jag inte vara elak. Dom har typ aldrig åkt skidor bara en eller två när dom var små med skolan. Så det var bra kämpat av dom. Men kan ju erkänna att jag kände mig ganska proffsig ^^ Där jag åkte och sa vad alla andra gjorde fel... typ.


Ikväll blire Core Cirkel med Linn. :) Kul!


MÅSTE plugga! Menmen... Vem orkar? Matte, Fransk! Medmera... Aja. Har skrivit klart min engelska novell iaf. Kan lägga in den.


                      Puss Annica

Av Annica - 8 februari 2010 22:18

Härliga Måndag! Jag var ironisk... Nämen det har faktiskt varit en ganska bra måndag, men just i detta nu kom jag på att jag ska skriva en novell på engelska till imorgon shit. Detta inlägg blir inte längre. Måste skriva!


               Bye Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards