Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under juli 2008

Av Annica - 20 juli 2008 22:05

Hej, nu har jag kommit hem och jag ska stanna här ett tag nu.

I fredags kom jag från söderhamn där vi varit och campat med husvagnen.

Pappa har en gammal kompis som flyttat ditt så vi tänkte att vi skulle leta upp honom det gick bra i början men vi hittade inte huset så vi vände och åkte tillbaka. Pappa gick ur bilen och frågade en man om han visste vart han bode och det viste och så tog det en halv timme ungefär för han att får fram numret och jag mamma elin satt i bilden och väntade...

Till slut komm pappa tillbaka och han hade fått veta att Kompisens pappa som mamma haft som gympa lärare bode där så vi åkte och kollade det.

Och KOmpisen var på gotland på semester men vi gick in till lernat och han hade besök av Doglas en kille men synd var att han var ett år yngre Kram Annica

Av Annica - 13 juli 2008 17:14

Hej nu har jag varit i min älskade stuga och i fredags var jag på en marknad på kvällen uppträde the Puddles också var det ett as kul disko på kvällen!

Linn var där några dagar och vi badade i poolen som pappa gjort och lite mera ska campa med husvagnen nu i 4 dagar kram.

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards