Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg under mars 2010

Av Annica - 28 mars 2010 22:15

Har varit en grym helg! Har sovit hos Linn hela helgen och i Lördags var vi i Sundsvall och shoppa å bowla. Jag köpte as mycket, ett linne, en kjol, flera trosor, solglasögon och en BASEBALL KEPS!



På tåget :D


Hade inte planerat att köpa en men, men jag prova den och blev typ förälskad! Och tveka jätte länge men sedan så köpte jag den!




Bowling! Jag får gratulera Linn som vann över mig vinnarskallen :P

 

 

  


Efter det blev det Middag på Thai resturand, gott!    

Av Annica - 25 mars 2010 18:33

Idag har jag tillbringat hela dagen på skalet med Linn och Sandra :D Vi hade jätte mysigt och snöigt och blött och...


  

Detta är då Sandra när hon sitter och fikar :)


  

Försökte ta en bild på oss där vi satt men blev nå konstigt med ljuset, aja


  

Och sen kom Linn efter hon fikat nere vid värmestugorna och jag försökt orientera henne via telefon till skalpasset där vi satt.


  

Nejmen, titta hur glad jag blev då! (sjukt ful bild..!) Vi fortsatte att åka några gånger i Pers innan vi åkte till Hovde och tog den läskiga gamla sittliften.


  

Våran normala otur... Bussen gick sönder när vi nästan var hemma, något med växellådan tror jag. Så vi fick gå... nejdå jag skämta pappa kom och hämta oss!



      Kram från mig,

      Har varit en bra vecka, var bara tvungen att skriva det

      Annica



Av Annica - 24 mars 2010 20:26

Snart är det 9ans bal, avslutningen. Jag och Linn ska kanske sjunga, bara för skojs skull :P


  


Lekte med tyg och satte lite nålar: resultatet (pil uppåt)


Men vet inte om jag hinner sy. Så kanske blir till att köpa :/


               Kram Annica

Av Annica - 23 mars 2010 10:01

Det här är min dag!




Jag ska till RIÖ och göra ett fysiskt test och en intervjuv!




Taggad till 100 och as glad!


           Kram!

Av Annica - 21 mars 2010 20:30

Ännu en härlig helg i Storhogna :D Men nästa helg ska jag vara hemma och en dag ska jag och Linn åka in till stan och shoppa.


Imorgon har jag franska prov. Och det blir inge träning imorgon heller  för på Tisdag gäller det! helt jätte nervös är jag. Men tror det ska gå bra! Eller hoppas! Allt jag kan göra är mitt bästa eller hur?

 

Nu ska jag plugga och sedan blir det en tidig säng ikväll är as trött!

 

Så godnatt på er alla Puss Annica

Av Annica - 18 mars 2010 19:56

På tisdag gäller det! Då ska jag och göra fysiskt test och en intervjuv med RIÖ. Hoppas, hoppas det går bra!


88 dagar kvar!

 

 

Linns stuga sommaren 2009

 

Tills det är dags för mig och Linns familj att dra iväg till GREKLAND!

 

   

Fjäl 2009

 

Längtar längtar åå åter längtar! Pratade med Johanna idag på skolan om sommaren, Blev hur sugen på det då! Tänk att bara kunna gå i shorts och linne, eller föresten varför inte bara i bikini? Ååå detta kommer bli bästa sommaren i mitt liv! Och sedan börjar ett nytt liv...

 

  

När jag, Linn och Carl tälta på ön som inte var en ö sommaren 2009. Förlåt mig Linn, var bara tvungen... (Vi hade en brasa och fick röken i ögonen hela tiden så därför har vi röda ögon ;P) 

 

Kram Annica :D

 

Av Annica - 15 mars 2010 12:26

Sitter i datasalen å tråkar. Har bild men är klar med arbetet en film. Den blev as dålig men skit samma. Har varit ett härligt sportlov men nu är det slut. Var orolig att det var nu på torsdag som vi skulle till vemdalen med skolan. För jag lämna snowboarden i storhogna men det var nästa :D som tur va!


Aja bye

Av Annica - 14 mars 2010 01:13

Sova trött trött! Godnatt, ska borsta tänderna nu. Har försökt kontakta min bästa Linn. Men hon verkar inte vilja svara mig. Tror hon är i sin stuga. Såg mörkt ut hos henne när jag åkte hem, menmen. Imorgon Blir syrran Myndig, Grattis till min 18åring. juste jag skulle sova... Mm är trött och uttråkad så låter som en bra plan... Men vet inte om jag orkar gå till toan och borsta mina "Härliga" tänder. Aja nu bara skriver jag utan att skriva något som någon skulle vilja läsa. Aja så godnatt. Märks det att jag är trött? Linn kommer märka det när hon läser det fina sms jag just skickade till henne. Typ hur långt som helst blev det. Men fick med lite information iaf... Typ en fråga och lite ointressant info om snyggingen på campingen ;P


Haha Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards