Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Annica - 5 september 2009 22:39

Jag hittar den ingen starns! Måste göra en total letning över allt imorgon. Och när jag hittar den kommer jag med all säkerhet säga "å just ja, där var det jag la den, Såklar!" Men nu sitter jag här och har ingen aning.


Jag har smsat lite med Maria idag :D Vi kommer att träffas på lilla Os där vi båda ska springa 800. Måste tränna upp mig så att jag kanske kan ge henne en match denna gång ;) ska ut och jogga imorgon. För jag känner mig frisk nu. Hade igenkligen tänkt jogga idag men vill inte riskera att bli förskyld! Så det får bli imorgon.


Jag och Elin ska gå upp och prata å mysa, tror jag snart :D


           Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards