Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Annica - 19 september 2009 22:36

I Järvsö Skrattande Jag kom 6a av 10 startande! På nytt årsbästa 2.49 på 800m. Nöjd? Nja, sådär vill ju vara med högre upp och jag vet ju att jag har gjort bättre ifjol. Så nöjd är jag väl inte riktigt. Men för att vara i år får det väl vara godkänt. Jag kom ju inte sist. Och härligt att springa under 2.50 Men det är bara träning som kan göra tiden bättre. Jag låg sist när sista varvet började. Men tog en tjej på en gång och sedan en till på bortre långsträckan och två på upploppet. Jag hade kunnat börja spurta tidigare men jag ville vara säker på att orka ända in. Men nästa gång så kan jag lägga upp loppet lite annorlunda ett lite snabbare lopp, tror jag att jag ska orka. Maria, tjejen som jag skrev om förut var med och hon satte personligt rekord på 2.43 Jätte bra och hon kom 3a. Vi värmde upp tillsammans idag också. Det är jätte kul att ha fått träffa en så snäll och trevlig tjej.


       Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards