Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Annica - 15 september 2009 21:19

LÅNG är det perfekta ordet för denna dag! 7 hela lektioner. Kan det bli värre? Och Linn smsar att hon har det super, Jag undrar hur det kommer gå imorgon... Får hoppas på det bästa Skrattande Jag ska gå och lägga mig nu. Har varit så fruktansvärt tröt hela dagen. Imorgon ska jag ner till Ip och springa 800m Och se om jag kan komma ner lite till tävlingen nu när jag har tränat lite bättre. På torsdag är det västra och sedan är det vila och På lördag gäller det!

Men som sagt så ska jag sova nu! Åååå vad härligt att bara få ligga och slappna av tills man somnar, Och bara tänka till man inte orkar längre. Jag älskar att lyssna på musik när jag ska sova på låg volym så klart. Ballader ska det vara. Det mest avslappnande Flört


           Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards