Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Annica - 7 september 2009 20:50

Och jag har hunnit med riktigt mycket, även fast dagen har känts kort. Jag har hunnit med att ha två franska lektioner, bild, No och matte. Jag, Linn och Felix gick hem till Linn och åt spagetti med smör xD Så det kändes som om vi inte varit på lunch när bilden var slut (första lektionen efter lunch) Och som om dagen gått snabbt. När jag kom hem så bytte jag om direkt till träningskläder och jogga 5km i ganska lugnt tempo. Duscha åt middag bytte om till träningskläder igen och drog iväg på pump... Jag säger bara det, suck. Imorgon kommer jag inte kunna gå och i övermorgon kommer det att vara värre! Men jag får kämpa på! Och det är Västra på torsdag. Jag gick hem från pumpen och det kändes så härligt så när jag kom hem lämnade jag väskan och tog headsetet och gick en extra liten sväng.


Och jag har kommit igång! Härlig känsla. Det är jobbigast dom två första dagarna, kommer med all säkerhet att kännas jobbigt efter det å. Men inte som i början. När man bara har ångest för att man måste träna men känner sig jätte dålig och skjuter på träningen så det inte blir så mycket när man tänker tillbaka på veckan.




From me to you


You can't see it

but I'm smiling

You don't know

how happy I am

right now

Cuz you ain't here

With me

I can't share my feeling with you

Cuz you don't dare

you don't dare to feel

me

But you want

ooh

 you want to feel it

so badly

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards