Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Annica - 1 september 2009 15:19

Det har varit en rätt? bra dag idag. Förutom vissa stunder. Vi har haft 7 lektioner fast dom har varit rätt? korta. Jag tycker nog det är bättre faktiskt man får vila hjärna mellan. Men 7 är lite? för mycket. Kf, So, No, Sv före lunch Sedan Gympa efter brännboll som vanligt. Trodde vi skulle göra något annat nu när vi fått ny gympalärare. Och jag tänkte "Det skulle vara kul att testa på att vara brännare, eftersom jag inte varit det och det var väldigt ojämna lag så då spelade det inte så stor roll." Men såklart ska jag få bollen på benet. När den som slår hårdast sköt, nämligen Oscar. Jag har fått ett blått stort runt märke. Fan det kändes som om benet skulle gå av! Jaja, jag bytte med Nisse så då vart jag skarvare. Är sämst på det å! Kan inte kasta. Men Jag fick iväg bollen rätt? bra. Så jag kom till 3dje konen. Men suger på att skjuta å. Springa är det enda jag kan ^^ Ska ner och träna sedan å, tror att Sandra skulle följa med :D Jag får ringa henne och fråga.


Inte denna helg utan nästa åker Linn :'( Kommer bli grymt tråkigt på skolan! Och jag får väl sätta mig brevid någon annan... Sitter typ? alltid med henne. Men som sagt är det 2veckor kvar. Och på torsdag är det klassfoto och jag och det svider i mitt öga! Det vore så typiskt om jag blev sjuk till det sista klassfotot med min klass! Jag är inte så röd, så det kanske kan vara att jag fick lite hårspray i det i morse. Hoppas det! Vill absolut inte bli sjuk nu.


Denna helg ska kanske Linnk, Sandra och Johanna ha fest. Men det är inte bestämt än. Hoppas att det blir. Imorgon ska jag ha hemkunskap med Anna hoppas att det går bra, men det tror jag att det kommer att göra och jag har en håltimme imorgon med Linn å. Vi kommer säkert att cykla hem hit och ligga uppe på min säng och lyssna på musik. Eller så går vi till konsum. Fast det tror jag inte.


Jag har tappat bort min kamera, vet inte vart den är. Jag har hittat sladden så jag tänkte ladda in bilderna sedan helgen, men den är totalt borta. Ska leta lite mera och när jag hittar den lovar jag att skriva om helgen och lägga in bilder.


        Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards