Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Annica - 30 november 2008 13:58

Igår var jag på dans! Och det var skit kul jag bjöd upp en kille som jag spana in när vi stod och kollade om vi skulle gå in om det var ungdomar som var där. Han var jätte duktig vi dansade foxtrot. Det låter kanske tråkigt men det är det absolut INTE. Zlips spelade och dom ska vara med i dansbandskampen på tv nästa lördag så då måste man ju ringa! Jag blev upp bjuden av en kille som buggade han var helt okej, inte bäst men inte dålig heller! Det var mest jag som bjöd upp men det var kul endå och när man har gått fler gånger och man blir igenkänd kanske man får dansa mer. Jag och min syrra var där och vi träffade Putte. Som lärde oss dansa när vi gick på mellanstadiet. Alltså 3-6 något. Han kände säkert inte igen oss men det var kul endå. Och Elin sa till mig "Titta det är Han" och jag "shit Hej" han "Vad kul att ni är här, det var tur att vi åkte till ånge och lärde er!" haha.

 Finns inte så mycket mer jag kan skriva som inte blir tjatit förutom att jag hade SKIT KUL!!! xD


I morse åkte vi från Östersund och till Ånge för att jag skulle gå i kyrkan och nu har jag gått 5gg av 10gg. Det är ju första advent idag så vi har tänt första ljuset. Och jag har ont i huvudet när jag tuggar och i axeln om man nuddar den samma med vänsta delen av rumpan. Från olyckan i fredags, aja.


Hey hey hey

I´m Yeah yeah yeah

Cuz I dans like shit and

I dress like this                                <----- Elins och min peppnings ramsa!!!

And you better shut up                         

För ikväll får vi napp

GOOOOOOOO sisters!!!


En snygging jag dansa med kom från Lit xD yeah


Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards