Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Annica - 28 november 2008 17:21

Haha, Jag måste ha sett helt sjuk ut! Nu ska jag förklara, jag är en sådan person som anstränger sig på gympan (ibland lite för mycket, som idag) Ja så här var det vi spelade innebandy och jag var på väg att ta bollen men Oscar var också på väg mot den och jag ville vara först. (lite för mycket ville jag) Men i.af så kom jag först men jag han inte få stop på benen och Oscar taklade mig in i väggen tror jag minns inte så mycket av själva händelsen bara att jag såg väggen rakt framför mig. Och sedan så satt jag på golvet och hade så hum ont. Jag fick gå och sätta mig och villa som avbytare men jag ville in och spela igen så det gjorde jag fast lite lugnare. Aja det gick ju bra trodde jag men nu har jag skit ont i huvudet,axeln och rumpan på höger sida. Det gör mest ont i huvudet när jag tuggar och i axeln och rumpan när jag lutar mot ställerna. Linn N råkade he sarjen i min undre över arm så att jag fick ett stort blåmärke där när vi plockade ihop. Ska gå och kolla på idol nu.


Kram, P.S ska dansa bugg i morgon xD

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards