Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Annica - 3 november 2008 16:05

Idag på gympan körde vi killarna mot tjejerna och vi tjejer var SÅ nära att vinna, det blev oavgjort, men jaja, dom fick nog något att tänka på! Alla var så bra och gjorde sitt bästa av oss tjejer sedan började killarna dampa och då gick det ju lite lättare, Jag brände ganska många och jag sprang ikap dom! Kanske ska säga att vi spelade långboll, Man har ett ute lag och ett inne som på bränboll och när man bränner en i inne laget så byter man på en gång, och då måste man försöka komma bakom linjen eller ta tag i en stolpe på andra sidan ( hoppas du fattar jag är kanske inte så bra på att beskriva reglerna) man skjuter ut bollen med händerna och sedan kutar man till stolpen och när man håller i den kan man inte bli bränd, aja ungefär sådär. haha xD

Kram

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards