Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Annica - 2 november 2008 20:31

I torsdags åkte vi till Fjäl, Jag mamma, pappa och Elin. Vi Shoppade på dagen och pappa åkte och satte på värmen i Fjäl. Jag köpte ett par träningsbyxor och en Julklapp till Elin och spray blond. Jag fick ett par kängor och ett par dansskor av mamma. Skulle inte haft råd att betala dom själv, för jag måste betala vinterjackan själv om jag inte nöjer mig med den gamla sen föra året. På fredan var vi bara i Fjäl och greja på, dammen hade gått sönder men nu är den ficksad bla.


I går var vi in till ö-sund och badade skit kul! Dom har ju byggt om och skaffat en likadan "ruskana" som i Paradisbadet. Fast en var lite kortare bara. Jag åkte en som hette turbo och det kändes exakt som om man åkte rakt ner så jävla läskigt! Vi åt mat hos mormor och morfar och sedan var det tänkt att vi skulle gå och dansa för att prov på, har bara dansat på skolan och så förutom diskot i strömsund. Men jag man kan ju säga så att det var "mogen publik" alltså ingen under 30år, så vi åkte efter en timme kanske. The dark Irlind band hette dom som spela. Men jag dansa en "foxstrot" (eller hur fan det stavas) med pappa i.af. Gick oväntat bra haha.


Så idag så gick vi först upp i skogen och snitsla om, för vi ska slut avärka och vi ska ta lite nera än han hade snitslat. Vi packade och åt lunch och sedan åkte vi till krokom för att hämta upp farmor, Elin stanade där och gjorde läxor (matte) och vi andra förtsatte. När vi kom fram skulle vi ösa båten och vi var så rädda för att det skulle ha frusigt, men det såg bra ut när vi kom när men det låg vatten uppe på isen, så vi vart lurade. Men som tur var så hade inte allt frusigt utan bara en dm, suck.

Det gick som tur var att haka sönder det med spetet, och mamma och jag fick ösa, och det stank, nåså fruktansvärt vad det luktade!!!

Aja vi han hem till OTH började i.af som tur var, fast jag har beställt sesong 5 av ginza men det kommer ju ut nu i november, 20 något.


Oj vad mycket det blev!


Kram

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards