Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Annica - 4 november 2008 19:58

Va jävla jobbigt!!! Jag har blivit förskyld! Jag fick inte gå på pumpen för att jag "inte" kan ta det lungt säger pappa! Det har varit en bra dag idag, jag har haft KF och Bild, slöjd, håltimme, matte och svenska idag. Ops nu blev mamma arg :/ Hon är ganska otekniska och hon frågade mig om lite hjälp att ladda in bilderna på datorn och jag gjorde det men sedan skulle jag ta bort bilderna från kameran och då trodde hon att jag hade tagit bort alla bilder suck...

Jag ska spara mina egna bilder från min kamera som jag fick när jag fyllde år, så att jag är säker på att jag har kvar dom, vill ju inte att dom ska raderas såklart det är typ 2000 bilder. Jag älskar att fota, jag tar kort på mycket om om jag hittar något så blir det minst 10st bilder på den saken och då sa jag minst, haha ofta är det mer.Imorse så var jag SÅ himla tröt så jag tänkte att jag kan ju ligga ett lutet tag till, och sen så tänkte jag efter 20min nu kliver jag upp också stängde jag av väckarklockan och tände lampan men såklart så somna jag om, typigst mig. Pappa hade åkt elin hade sovmorgon som alltid och mamma är sjuk. Kl 7.56 vakna jag och hoppade ur sängen jag hade somnat om 30min till. Och jag som brukar vara sen i vanliga fall. Men konstigt nog så han jag och vi kom inte försent!!!


Imorgon ska jag i.af och gymma med Linn k, jag kan ju ta det lungt om jag inte är bättre då i förskylningen, nä men det är faktist lättare att göra det i gymmet än på pumpen när alla är omkring en och man har ett tempo att följa. Har lite ont faktist sen igår på gympan för att vi inte "stretcha" eller hur det stavas. Det är skit dåligt att vi inte går det man borde ju det, det är ju som vilken annan aktivitet som han gör på fritiden om man anstränger sig! Aja.


Kram

P.S Här är en bild jag har mixat lite med som jag tog för några veckor sedan

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards