Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Annica - 22 augusti 2009 23:07

Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Men jag ska följa Linns råd, att inte fundera så mycket. Men såklart är det svårt.


Idag har jag varit i Timrå och sprungit 800m. Gick bättre än sist, men jag är långt ifrån formen som jag var i ifjol! Men det är bara att kämpa på. Jag kom i.af 2:a (av 2 :P men det behöver jag ju inte säga)

   Jag träffade Maria igen och hon fick mitt nummer. Jag klantig som jag är ibland glömde mobilen hemma! Så vi ska höra av oss när vi ska på någon tävling eller så :D Det är kul att träffa någon med samma intresse. Och jag vet inte vad det är men vi kan prata på hur mycket som helst. Tar aldrig slut, det är ju så mycket som vi inte vet om varandra och vi pratar inte bara om sport och skola utan om allt möjligt. Tycker hon är så himla schysst :D


     Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards