Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Annica - 17 augusti 2009 21:04

Shitshit då börjar skolan, hela långa sommarlovet är borta...


Linn kom till mig i Fjäl i fredags. Vi gick på stan och hade så Grymt kul. Jag fick en spontan idé som vi följde. Nämligen att bowla! Skit kul som sagt!


I lördags var vi till Husås för Mary (mammas äldsta syster) har kommit hem från frankrike och Monica med familj var också där. Vi åt, spelade bool mm.

   När vi åkte hem kom vi på att det var dans på aspåsnäset. Vi tog den betydligt längre vägen förbi, vi (iallafall jag) blev mycket mycket fest/dans sugen. Men när vi kom fram var det bara 2 timmar kvar. Och det kostade 150kr! :o Dyrt! Så vi åkte hem och bestämde oss för att åka på dans någon annan gång.


På söndagen regnade det bara hela hela dagen och vi åkte hem.


I dag har jag tränat 800, 100 och 80m Sjukt jobbigt och core. Var med Linn lite vi gick ner till konsum och pratade. Har bestämt att vi ska göra något imorgon. Kanske åka till sundvall och shoppa :D


Och jag ska klippa mig, kortare bak! kommer nog bli bra. Kan lägga in en bild ;)


      Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards