Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Annica - 3 augusti 2009 22:35

Ja, Jag tänkte att jag skulle skriva lite om det också, eftersom det var så himla kul. Jo vi åkte in till fyra. Jag och Linn gick och köpte förköp på turistbyrån och sedan gick vi runt lite och kollade. Vi gick ner till tivolit för vi ville åka radiobilar. (Där går min gräns vad det gäller karuseller) Men vi såg dom inte, iallafall så sa Elin sedan att hon sett dom :( Aja. När dom stängde av området så åkte jag och Linn buss ut till Östersunds bästa pizzeria "Mattkällan" Och tog en varsin pizza.

Artisterna vi lyssnade på var:


Slutet av Dead By April: Låten Losing you är jätte bra tycker jag och det var i princip bara den vi han höra.


Typ jätte lite av Parken: Det var roligt inne i tältet men inte så jätte bar musik. Men det blir så roligt som man gör det.


Hassle: Var så där, det skulle varit mycket roligare om man kunnat alla låter. Men nu kunde jag bara den kändaste låten som går på radion hela tiden.


Amy MacDonald: Jag tycker hon var bra och jag träffade en kille då som hette Adam som var rätt snygg. Så det var kul men vi byte inte nummer eller något sådant och han stanade kvar när jag och Linn skulle gå och kolla/lyssna på Corroded.


Corroded!: Bäst! Och från Ånge! Jens Westin (sångaren) är min gamla musiklärare och han är min granne. Men jag säger inte att dom var bäst bara för att dom kommer från Ånge utan för att sådan musik är jätte bra live fartig så att man kan hoppa och skrika! Det var jätte kul men jag hade lite ont i magen. och fötterna :/


Lady Gaga: Ja! Hon är jätte bra live rolig att titta på men det var så otroligt mycket folk så jag och Linn fick stå hur långt bak som helst! Och jag hade såsåsåsåså ont i fötterna. Men det gamla ord språket funkar lika bra nu "Om man ska vara fin så får man lida pin" Haha.


En mycket lyckad Kväll :D


      Kram Annica

Av Annica - 3 augusti 2009 22:08

Idag är en speciell dag för Kjell Ove Larsson och Cecilia Larsson. För idag blev dom Man och Hustru. Vilket betyder att mina föräldrar nu är gifta! På bröllopet var det jag och min stora syster Elin och två vittnen som ingen av oss känner. Jag började nästan gråta när mamma sa "ja" till pappa, det var så fint. Vi tog jätte många kort. Och mamma kaste brudbuketten, Jag fångade den! Efter det åkte vi till Mormor och Morfar lägenhet, Farmor var där för mamma och pappa hade sagt att vi skulle gå ut och äta. Dom visste inget. Men när mamma kom med brudbuketten förstod Mormor det för det var hon som öppna. Hon och Farmor börja nästan gråta. Så gulligt. Sedan så ringde mamma och berättade för Monica (min moster) Hon följde med när vi sedan gick ut och åt. Tommy Walker ringde för han skulle ha några papper på skrivna från. (Tommy är med i samma aktieklubb som mamma och pappa.) Och han frågade om han fick sprida nyheten vidare. Och det fick han så jag antar att det är okej att skriva här nu. Det har varit en hemlighet för mamma och pappa ville inte att det skulle bli så stort. Maten som jag fick var jätte god. "Fläskfilé Loftet" tog jag och till förrätt åt jag "Räkcocktail Rhode iland". Vi åkte hem till Mormor och Morfars lägenhet och åt tårta.



Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards