Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Annica - 16 juni 2009 20:41

Jag säger som min stora syster, jag är tom.

Av Annica - 16 juni 2009 14:51

Jag blev så glat överraskad när jag gick ut ur bakstugan i morse! Solen sken! För första gången på sommar lovet så sken solen i fjäl! Men dock så blåste det lika mycket som det gjort dom senaste dagarna! Man känner hur man blir gladare bara av ljuset!!! Fast dagen i övrigt har inte varit så bra :(

    Först hjälpte jag pappa att få in dom sista planken i ladan! Hade så otroligt ont. Sedan gjorde jag inte så mycket vila fika ficksa klart botten på blommlådan jag gjort på slöjden.  När jag skulle ut och klippa gräset kom såklart en regn skur. så nu har jag klippt lite i ytter kant av gräsmattan det ser sjukt ut! Haha.


Och nu har jag varit här inne och suftat lite. Men det vart ju desto mer gjort igår när jag och pappa var på sågen kl 1 och slutade med att lasta in bräderna igår kväll ca kl 11! Vi orkade inte ta in allt då så vi sparade planken till idag! Vi åt såklart lunch en timme igår men annars var det jobb. Men lite lugnare på förmiddagen då.


Måste gå nu för pappa och jag ska åka till husås med vekubbar till mormor och morfar.


      -Annica 

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards