Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Annica - 13 juni 2009 22:05

Idag är första dagen på sommarlovet 2009!!!

   Jag klev upp ca kl 10, för att packa och sedna åka till fjäl. Vi kom iväg väldigt sent ändå, jag och pappa åkte in till östersund för att se om det fortfarande var öppet på telia och det var det. Så vi har köpt det här!!! Ett mobilt berdband! Så nu kan jag (och pappa) surfa här i fjäl å!


I går fick jag ett bidrag från mamma och pappa efter som jag vill köpa en moppe och skulle aldrig ha råd annars vart jätte glad! Så nu kan jag köpa en som är hyfsat bra och snygg men det blir natuligt vis en begagnad från blocket eller nåt sånt. Tipsa gärna mig om du ska sälja en inte allt för dyr eller om du vet någon bra. Eller om någon kompis har en till salu.


      -Annica 

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards