Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Annica - 12 juni 2009 16:38

Jag klev upp kl 6 och började kl 8. Vi tittade på en en föreställning där dom i våran skola som har musikbegåvning spelade! Efter det gick vi ner till klass rummet och våra lärare pratade om att vi hade alla möjligheter bla... Och en av våra klassförståmdare ska sluta så jag och mina kompisar hade köpt en blomma som vi gav henne. Och sedan fick vi betygen!!! Och Jag är så glad!!! Trodde inte att jag skulle ha så bra betyg som jag fick! Vi slutade kl 10! Jag och LinnN gick hem till henne och sjöng singstar. Vi sjöng "Tricky" en jätte svår låt. Typ rapp, det måste ha låtit helt sjukt. För ja... Vi har kanske inte värdens bästa röster heller. Haha! Vi gick och åt lunch på "Lagon thai" en Thailensk resturang. Jag åt stekta nudlar och kyckling och LinnN som är vegitarian stekta nudlar med grönsaker. (Jag tycker att det är coolt att hon är det, moddigt)

   Och nu så kommer vi inte att träffas på jätte länge för hon ska åka till sin stuga och jag till Fjäl.


   Hejdå Plugget!


   Välkommen Sommarlov!!!


      -Annica



Av Annica - 12 juni 2009 15:37

Om du stannar så ska jag sluta svära det lovar jag! Jag är inte redo att säga hejdå. Du måste vara kvar när vi börjar igen du måste! Du är den som får mig att le när det har varit en usel dag. Med dina "förlåt" och "jag är bäst".

   Bara så du vet, Jag kommer inte glömma dig, jag kommer sakna dig!


   Tro, hopp och kärlek!


      -Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards