Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 20 december 2009

Jul

Av Annica - 20 december 2009 13:09

Jag antar jag jag borde skriva hur * härligt det är att slippa gå till skolan slippa plugga och bara sitta vid datorn och sova. Men jag saknar klassen och så jag går hellre till skolan och tar plugget än sitter här hemma och dörut. Men visst är det kul att det snart är Jul det måste jag erkänna. Jag älskar julen. Men jag kommer inte bli ledsen sen när skolan börjar igen direkt. Och så var det inge fel på mina betyg heller. Även jag behöver få bevis på att jobbet jag lägger ner på läxor och prov lönar sig :D


Nu ska jag grädda kakor, träna, städa och fixa det sista på mitt pepparkaksslott nämligen "nonstop". Och det blir nog att kolla på skidor på TV lite å.



                  Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards