Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Annica - 15 december 2009 21:52

Och världens bästa Tisdag!


Vi har typ bara kollat på film idag och på gympan spela vi innebandy det var as kul. Och det var inte så många så man fick spela hela tiden. Tyvärr gjorde jag inget mål men jag var back ganska mycket. Och så skyddade jag så att inte nicklas gjorde mål en gång,Så han typ ramlade och landade på höften och gjorde illa sig ganska ont verkar det som om det gjorde :S Aja det var as kul!


Och på fredag ska vi få våra betyg. Och Torbjörn sa att jag inte kommer få sänkning i SO och inte i franska heller och jag ska få höjning i HK Och samma i gympa. Sen vet jag inte så mycket men jag känner mig ganska lugn.


Ska och fika nu kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards