Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 1 december 2009

Dig

Av Annica - 1 december 2009 20:49

Jag vill inget heller än att krama dig,

men det är inte så det funkar...

Jag vill vara dig nära.

Ingen annan ser det,

men vi båda vet...

Vi ser varan,

Du vet att jag vet,

men det funkar inte så.

Vi behöver mer än signaler.

Signalerna funkade i början,

men sedan blir man osäker...

Tänker att man tolkade signalen fel.

Jag vet

att jag inte

gjorde det,

Men jag blir ändå osäker.

Jag ser dig.

Du ser mig.

Varför är det så svårt.

Allt jag vill är ju att krama dig,

vara dig nära.

Känna din lukt,

höra dina andetag,

kamma ditt lena hår

med mina fingrar.

Det är allt

jag

vill.

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards