Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Annica - 18 maj 2010 17:27

Farmor ska stanna över natten... Och jag fattar inte. Hon bara går mig så otroligt mycke på nerverna så det inte är sant! Aja, jag överlever och jag måste verkligen försöka vara trevlig... Ja jag ska!


Har för övrigt varit en helt normal tråkig dag. Typ inget har hänt, förutom det och det. Men annars inget. Ska snart dra ner till IP och springa, själv som vanligt. Men jag får inte tappa suget bara för det. Ibland känns allt rätt när jag tränar och ibland bara orkar jag inte. Och det jobbigaste är när det känns bra men jag får usel tid.


                  Kram Annica (Jag behöver inspiration och motivation, ge mig!) The future is waiting

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards