Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Annica - 11 mars 2010 23:09

Har varit här i storhogna hela sportlovet. Härligt att få komma bort ett tag! Idag har jag åkt snowboard med Elin och My. Det var jätte kul. Men jag fick värsta panik anfallet när jag åkte en skit brant svartbacke. Den heter Svartåshanget tror jag och finns i Klövsjö om någon modig och duktigt skidåkare skulle vilja prova den. När jag åkte så råka jag stanna när jag hade ryggen neråt och kom sedan inte runt... Så jäkla läskigt. Och när jag lätta lite på brädan gled jag snabbt på en gång. Han tänka tusen tankar om att jag aldrig skulle komma ner typ. Så är glad att jag sitter här. hehe


Och pappa har fixat nätet (eller jag xP) menmen. Det äger!


Men nu ska jag dra till servishuset och borta tänderna mm. aja.


Imorgon blire skate, härligt. Tror dom andra skulle åka utför så får vara lite för mig själv :)


Nu ska jag gå då Kram Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards