Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Annica - 2 mars 2010 15:40

Mm... Typ men jag börjar undra, och tänka. Jag kommer ingen vart. Jag har stannat. Den senaste veckan i mitt liv har varit totalt meningslös. Förra veckan var jag sjuk. Men endå. Jag lär mig inget. Väldigt lite iaf. Den här perioden av mitt liv. Varför finns den? För att jag ska vara fullproppad med information när jag får börja med mitt liv som jag vill att det ska se ut. Med det jag vill göra. Men vadå? På lektionerna, visst. Nu ska jag räkna upp dom ämnena som jag lär mig något på; Matte, So, No ibland när jag fattar vad fan han pratar om för cell. Ibland Engelska eller nja. Få se... Inte på svenskan, inte på bilden, inte på slöjden, inte på gympan, inte på musiken (kanske väldigt lite på musiken (tre ackord på gitarr)) Jo franska kan jag lära mig saker ibland. Och ibland på Hkn


Vad spelar det för roll om jag kan tre ackord på gitarr? Om jag vill bli personlig tränare om min dröm inte går i uppfyllelse. Jag skulle kunna jobba på min dröm istället. Ute och åka skidor, träna.


Aja, har svårt att hitta motivation. Men nu ska jag göra klart mammas Päronpaj.


                     Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards