Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 6 januari 2010

Hu!

Av Annica - 6 januari 2010 23:12

This shit is driving me crazy!


Jag har haft en riktig slapp dag idag förutom att jag träna på träningscykeln i en timme. Jag har kollat på tre filmer. Och jag tror jag sett alla tre förut men kommer inte ihåg slutet på två. det var såna filmer man bara kollar på för man vill komma bort från sitt liv och sina tankar ett tag. Leva någon annans liv för en timme eller två.


I don't honestly know what to do! I'm so damn pathetic.


                    Annica

Av Annica - 6 januari 2010 00:32

Allt känns ganska bra nu faktiskt, jag trivs. Men ändå det är något, jag vet inte exakt vad som får mig att känna mig nere. Men jag tänker inte göra något åt saken. Så småningom kommer jag iaf känna mig bättre. Jag har ingen anledning att skynda på processen. Och jag känner inte för att må toppen ändå så det gör det samma. Varför har alla ett sånt krav på att alltid vara lyckliga? Jag trivs bra som jag har det. När jag är med kompisar/familjen så skrattar jag. Men när jag är ensam har jag inget att skratta åt. Så jag skrattar inte. Då har jag bara mina tankar. Jag älskar mina tankar, men dom är bara inte roliga. Jag älskar att tänka på framtiden och dig. Jag säger som Sophia Bush i OneTreeHill; And I'm not that bad company anyway.


                 Puss och godnatt på er alla Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards