Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Annica - 7 februari 2010 21:27

Denna helg har varit så otroligt jobbig fast så otroligt nödvändig!


Igår så åkte jag och Elin till Ö-sund för att jag skulle tävla i Ås. Vi fick typ vänta hela dagen. Först på tåget, sen på bussen, sen på tävlingen och sedan på bussen igen hem till mormor och morfar från Ås. Så vi klev upp kl 10 typ och kl 7 var vi hos mormor och morfar. Och mitt lopp tog 2.45 min så vi väntade övrig tid! As jobbigt och mitt tävlings humör är inte det bästa. Bli typ sur på allt då.


Men det var härligt för det var en rätt bra tid och det kändes som om jag kunde tagit i mer men ville inte bli stum i benen för det är det värsta som finns så jag tog det kanske lite för lugnt än jag borde gjort. Och att det blev så bra tid fast det kändes så är ju as bra :D


Och jag har tänkt mycket denna helg och kommit fram till ett viktigt insikt. Känns as skönt, och jag vill tacka min allra bästa vän för det Linn. Tack så mycket!


      Ska nog ta och skriva lite nu, puss Annica

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards