Mina Självklarheter, En Annans Död

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Annica - 12 oktober 2008 14:33

Idag var jag i kyrkan har 3gg kvar före jul fast man kan ju gå fler för att slippa efter jul på våren. Jag ringde till Linn men hon hade inte klivit upp så jag och mamma åkte, det var typ bara gamla tanter där. Och vet ni vad en frågade om mamma och jag var syskon! Hon måste ha haft dålig syn mamma är 41år. Det var inte så värst roligt idag, vi var i församlingshemmet, det hade varit mycket mysigare att vara i kyrkan. Ikväll är det i.af OTH, ska köpa sesong 5. Åkte tåg till östersund i fredags gick lite tidigare från engelskan. Spelade kort med mormor och morfar och dom bjöd mig och pappa på middag det var gott, nåm gryta. sedan åkte jag och pappa till Fjäl och på lördagen var vi ute i skogen och jobba och stängde av vattnet så nu kommer vi inte att kunna åka dit lika ofta. Vi åkte hem på lördagkväll för att jag skulle kunna gå i kyrkan och för att pappa skulle få jobba lite här också.

Kram ;)

Presentation


Tjena, Annica här :D
Här kan du läsa om min vardag, noveller jag skrivit och dikter. Enjoy

Omröstning

Vad skulle du klara dig utan?
 Bil
 Dator
 Mobil
 Tv
 Lampor
 Rent vatten
 Halva din mat konsiumtion
 Frihet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards